Positiv test!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.852 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. marts 2024

Anonym trådstarter

Hejsa.

jeg står i den situation at jeg har taget tre test nu og alle har vist positiv, jeg ønsker et barn og har fået af vide at jeg kun kan blive gravid via hjælp, men har taget 3 og alle er positive, jeg forstår det bare ikke føler mig ikke gravid og er snottet og prutter en del så har lidt symptomer men er i tvivl, kan de lyve eller er mit ønske gået i opfylde og jeg er gravid, har ikke kontaktet lægen endnu men min kæreste og jeg har bestilt en tid til skanning når jeg skulle være 6+2 jeg har 2 børn fra tidlige forhold men efter dem har jeg ikke kunne blive gravid har prøvet i 3 år med min nye kæreste og endelig er det måske lykkes og jeg er bare i tvivl da jeg ikke føler mig gravid men føler mig oppustet men ved ikke er så usikker hvad gør jeg��

er os bange for at jeg bare bilder mig selv noget ind.

den første test er fra netto de to andre apoteket, de er alle sammen taget samme dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2024

ppp14

Du er gravid! Stort tillykke 

Anmeld Citér

24. marts 2024

Anonym

Du er gravid og ikke at føle sig gravid er helt normalt, jeg havde ingen symptomer med et af mine børn

Anmeld Citér

24. marts 2024

Anonym

Min kæreste og jeg har været sammen i 8 år, ikke brugt beskyttelse i 7!år, fået to børn ved hjælp af fertilitetsbehandling MEN jeg er nu gravid med nummer 3, et vaskeægte mirakel, lavet helt naturligt det er SÅ svært at tro på, når man pludselig står med en positiv test

Anmeld Citér

24. marts 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du er gravid og ikke at føle sig gravid er helt normalt, jeg havde ingen symptomer med et af mine børn

Okay mange tak

Anmeld Citér

24. marts 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har været sammen i 8 år, ikke brugt beskyttelse i 7!år, fået to børn ved hjælp af fertilitetsbehandling MEN jeg er nu gravid med nummer 3, et vaskeægte mirakel, lavet helt naturligt det er SÅ svært at tro på, når man pludselig står med en positiv test

Ej fedt stort tillykke og ja det så mærkeligt, ens hjerne vil ikke tro på det ��‍↔️

Anmeld Citér

24. marts 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonym skriver:

Hejsa.

jeg står i den situation at jeg har taget tre test nu og alle har vist positiv, jeg ønsker et barn og har fået af vide at jeg kun kan blive gravid via hjælp, men har taget 3 og alle er positive, jeg forstår det bare ikke føler mig ikke gravid og er snottet og prutter en del så har lidt symptomer men er i tvivl, kan de lyve eller er mit ønske gået i opfylde og jeg er gravid, har ikke kontaktet lægen endnu men min kæreste og jeg har bestilt en tid til skanning når jeg skulle være 6+2 jeg har 2 børn fra tidlige forhold men efter dem har jeg ikke kunne blive gravid har prøvet i 3 år med min nye kæreste og endelig er det måske lykkes og jeg er bare i tvivl da jeg ikke føler mig gravid men føler mig oppustet men ved ikke er så usikker hvad gør jeg��

den første test er fra netto de to andre apoteket, de er alle sammen taget samme dag

Det er ikke noget, du bilder dig ind. Du er gravid. Stort tillykke

Anmeld Citér

24. marts 2024

Anonym trådstarter

MortilF skriver:

Det er ikke noget, du bilder dig ind. Du er gravid. Stort tillykke

Taaaak

Anmeld Citér

27. marts 2024

SiOd

Profilbillede for SiOd
Anonym skriver:

Hejsa.

Ingen tvivl - du er preggo! Tillykke!

Jeg har heller ingen symptomer endnu (Jeg er 5+0 i dag) Med min første havde jeg ømme bryster, og mens-agtigt smerter. Ved nr. 2 lidt færre symptomer, og nu jer ved nr. 3 slet ingen symptomer. Måske meget lidt ømme brystvorter, men intet særligt ellers

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.