3+5 skygge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.311 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. marts 2024

Anonym trådstarter

Kan det være en begyndende streg eller er det blot en skygge? Tør ikke håbe men føler jeg kan se den er tager på aftenurin pga. voldsom kvalme ala køresyge i et par dage og ondt i halsen on/off i en uges tid.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2024

Lwow

Sådan så min ud 3+3, dagen efter var den mere tydelig

krydser

Anmeld Citér

24. marts 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Jeg kan godt se stregen. Håber at den er tydeligere idag har du testet?

Anmeld Citér

24. marts 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonym skriver:

Kan det være en begyndende streg eller er det blot en skygge? Tør ikke håbe men føler jeg kan se den er tager på aftenurin pga. voldsom kvalme ala køresyge i et par dage og ondt i halsen on/off i en uges tid.

Jeg har lidt svært ved at se en ekstra streg. Prøv at tage en ny test, med morgenurin. for dig.

Anmeld Citér

24. marts 2024

Anonym

Jeg kan ikke se noget

Anmeld Citér

24. marts 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Måske kan jeg Ane lidt. Har du fået testet idag? Og hvor langt er du i din cyklus?

Anmeld Citér

24. marts 2024

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar!

Det var min eneste test og vågnede op til en brunlig blødning, som nu er ved at være ovre igen, her 3 dage før mens... Håber lidt det er pga. sarte slimhinder når jeg hoster og ikke at løbet er kørt. Hvis blødningen ikke går over til mens, tester jeg igen. Ellers må jeg erkende at den ikke var der. Men ... Har aldrig haft så voldsom kvalme der kan komme og gå ud af det blå og alt lugter klamt.

Anmeld Citér

24. marts 2024

Anonym

Anonym skriver:

Tak for jeres svar!

Det var min eneste test og vågnede op til en brunlig blødning, som nu er ved at være ovre igen, her 3 dage før mens... Håber lidt det er pga. sarte slimhinder når jeg hoster og ikke at løbet er kørt. Hvis blødningen ikke går over til mens, tester jeg igen. Ellers må jeg erkende at den ikke var der. Men ... Har aldrig haft så voldsom kvalme der kan komme og gå ud af det blå og alt lugter klamt.

Det kan sagtens være psykisk hvis ønsket et så stort, det har jeg oplevet et par gange

Anmeld Citér

24. marts 2024

Anonym trådstarter

Timingen er ikke super god, så havde egentlig lagt tanken på hylden. Så ved ikke om det kan være psykisk når jeg ikke forventer det  Men er enig, min krop drillede også utrolig meget da vi prøvede aktivt..

Anmeld Citér

26. marts 2024

Anonym trådstarter

Opdatering: min mens er vist kommet i dag, til tiden "heldigvis" - så behøver jeg ikke at gå og spekulere over det. Øv, men det var det jeg regnede med så lovede mig selv ikke at blive alt for skuffet...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.