Ventetøj/behageligt tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.714 visninger
9 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. marts 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Hej,

Jeg er kun 9+4/9+5, men mine bukser er allerede virkelig ubehagelige at have på. Derfor render jeg nu rundt i et par joggingbukser eller strømpebukser. Jeg har kun 1 par joggingbukser og 1 kjole og kan jo ikke nøjes med at skifte imellem de 2.

Derfor vil jeg høre, om I har nogle forslag til, hvor jeg kan købe nogle behagelige bukser med stræk i eller kjoler.

Hvad gjorde i, da bukserne begyndte at stramme?

Jeg kan allerede både se og mærke en bule på maven.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2024

hej123hej

Profilbillede for hej123hej

Leggins!

Kjoler og leggins - købte bare Føtex’ billige sorte leggins, da jeg er en strømpebukse-pige normalt

Fylder maven pludselig for meget til de almindelige, så er H&M’s gravid-leggins billige og comfy. 
Ellers så bløde haremsbukser eller gravid-jeans fra Only/Vera Moda (fås på Zalando)

Anmeld Citér

22. marts 2024

Anonym

Jeg er 7+1, gravid for 3.gang og bruger elastik i mine almindelige bukser, men ligeså snart vi bare er hjemme, springer jeg direkte i mine seamless tights fra Hummel…det er virkelig farvoritten pt!

Anmeld Citér

23. marts 2024

Anonym

Det er stadig bare luft og ikke baby endnu, køb hvilken som helst løse bukser. Jeg købte nogle i Vera moda da jeg var gravid og købte kjoler i pieces

Anmeld Citér

23. marts 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Først sidst mod graviditeten stod jeg med det problem.. jeg købte noget tøj jeg kunne passe i rødekors - og er jeg glad for jeg gjorde for efter graviditeten kunne jeg ikke passe det så afleverede jeg det i rødekors igen

Anmeld Citér

23. marts 2024

MortilF+V

Anonym skriver:

Det er stadig bare luft og ikke baby endnu, køb hvilken som helst løse bukser. Jeg købte nogle i Vera moda da jeg var gravid og købte kjoler i pieces

Det er ikke kun luft. Om aftenen er bulen selvfølgelig større (luft). Men den er der også om morgenen, bare mindre. Min mave hæver hurtigt op, i løbet af dagen.

Anmeld Citér

23. marts 2024

MortilF+V

hej123hej skriver:

Leggins!

Kjoler og leggins - købte bare Føtex’ billige sorte leggins, da jeg er en strømpebukse-pige normalt

Fylder maven pludselig for meget til de almindelige, så er H&M’s gravid-leggins billige og comfy. 
Ellers så bløde haremsbukser eller gravid-jeans fra Only/Vera Moda (fås på Zalando)

Tak for dit svar ��

Jeg må på jagt, hvilket nok bliver online, da jeg stadig er sygemeldt med blødninger, stort set dagligt. 

Anmeld Citér

23. marts 2024

MortilF+V

*.* skriver:

Først sidst mod graviditeten stod jeg med det problem.. jeg købte noget tøj jeg kunne passe i rødekors - og er jeg glad for jeg gjorde for efter graviditeten kunne jeg ikke passe det så afleverede jeg det i rødekors igen

Det er da dejligt for dig, at "problemet" først opstod senere. Det ville jeg ønske, men sådan er det desværre ikke for mig.

Anmeld Citér

23. marts 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
MortilF skriver:

Det er da dejligt for dig, at "problemet" først opstod senere. Det ville jeg ønske, men sådan er det desværre ikke for mig.

Men løsningen kunne jo sagtens være tilsvarende genbrug er jo kun en god ting.

Anmeld Citér

23. marts 2024

Olismama

Profilbillede for Olismama

Graviditetsbukser fra h&m var et hit hos mig! Så behagelige!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.