Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja som overskriften siger lidt sig selv. jeg forstår simpelthen ikke hvordan min cyklus fungere
min app siger at jeg forventer menses imorgen. Og min ægløsningstest var positiv dag 15 i min cyklus og den dag var fredag, så efter hvad man skal gå efter så burdte jeg få ægløsning lørdag eller søndag. men har akkurat lige opdaget at min menses er kommet i dag torsdag. På cyklus 28
jeg er virkelig ved at blive skør
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Intet konkret svar herfra, andet end at jeg selv var rundtosset omkring min cyklus (efter tab, så jo nok forventeligt). Men jeg tog 2 knaldpositive ægløsningstest i onsdags, hvor min mens så kom buldrende samme aften. Så jeg har ikke meget tiltro til de test
Lambi90 skriver: Intet konkret svar herfra, andet end at jeg selv var rundtosset omkring min cyklus (efter tab, så jo nok forventeligt). Men jeg tog 2 knaldpositive ægløsningstest i onsdags, hvor min mens så kom buldrende samme aften. Så jeg har ikke meget tiltro til de test
Det var en digital test jeg brugte hvor den viser smiley. Jeg forstår det slet ikke
og ej okaybrugte du strimmel eller digital?
Ja okay, jeg brugte godt nok strimmel. Men alligevel. Teststregen var klart tydeligere en kontrolstregen
Lambi90 skriver: Ja okay, jeg brugte godt nok strimmel. Men alligevel. Teststregen var klart tydeligere en kontrolstregen
Nårh okay. Det jo helt sindssygt når den var så meget tydeligere end kontrolstregen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128