Jeg forstår ikke min cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. marts 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

ja som overskriften siger lidt sig selv. 
jeg forstår simpelthen ikke hvordan min cyklus fungere

min app siger at jeg forventer menses imorgen. Og min ægløsningstest var positiv dag 15 i min cyklus og den dag var fredag, så efter hvad man skal gå efter så burdte  jeg få ægløsning lørdag eller søndag. 
men har akkurat lige opdaget at min menses er kommet i dag  torsdag. På cyklus 28

jeg er virkelig ved at blive skør

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Intet konkret svar herfra, andet end at jeg selv var rundtosset omkring min cyklus (efter tab, så jo nok forventeligt). Men jeg tog 2 knaldpositive ægløsningstest i onsdags, hvor min mens så kom buldrende samme aften. Så jeg har ikke meget tiltro til de test

Anmeld Citér

22. marts 2024

Love Angel

Mor til 4
Lambi90 skriver:

Intet konkret svar herfra, andet end at jeg selv var rundtosset omkring min cyklus (efter tab, så jo nok forventeligt). Men jeg tog 2 knaldpositive ægløsningstest i onsdags, hvor min mens så kom buldrende samme aften. Så jeg har ikke meget tiltro til de test

Det var en digital test jeg brugte hvor den viser smiley. Jeg forstår det slet ikke

og ej okaybrugte du strimmel eller digital?

Anmeld Citér

22. marts 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Ja okay, jeg brugte godt nok strimmel. Men alligevel. Teststregen var klart tydeligere en kontrolstregen

Anmeld Citér

22. marts 2024

Love Angel

Mor til 4
Lambi90 skriver:

Ja okay, jeg brugte godt nok strimmel. Men alligevel. Teststregen var klart tydeligere en kontrolstregen

Nårh okay. Det jo helt sindssygt når den var så meget tydeligere end kontrolstregen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.