Forskel på graviditetssymptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
4 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. marts 2024

SiOd

Profilbillede for SiOd

Jeg har to børn i forvejen og er gravid med nr. 3 4+1

Jeg kan huske at jeg førhen havde meget stærkere symptomer på graviditet end denne gang. Jeg har lidt ømme bryster, og få gange lidt stik i underlivet, men ellers ingenting. 

Det er selvfølgelig også meget tidlig endnu, men erindrer at symptomerne også var stærkere på dette tidspunkt i mine tidligere graviditeter

Kan der virkelig være så stor forskel fra gang til gang? Jeg begynder jo at tænke, at tænke at det er fordi jeg ikke producerer nok hcg, og at det derfor ikke bliver til noget, men det er nok min worst case scenario tankegang  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2024

Anonym

Alle graviditeter er forskellige også dine egne, du kan ikke sammenligne symptomer med andre eller dine egne graviditeter. 

Jeg har været gravid 5 gange og jeg har haft forskellige symptomer alle gange, alt fra absolut ingenting til kvalme, opkast og kun ømme bryster.

Anmeld Citér

21. marts 2024

Anonym

Jeg fik først symptomer uge 8. Ingen graviditet er ens, også selvom man har prøvet det før. Symptomer eller mangel på samme, er ikke et tegn på om man er gravid. Nogle går endda igennem en hel graviditet uden nogen symptomer. Nyd du blot du har det godt.

Anmeld Citér

21. marts 2024

Anonym

Ork! Kæmpe forskel

1.graviditet - vild kvalme og opkast fra 4+5 og til efter nf. Derefter meget stærke bækken og lænde smerter, frem til fødslen.

2.graviditet - ganske lidt kvalme og ellers INTET 

3.graviditet - voldsom træt uanset hvor meget jeg sov, en følelse af at være konstant køresyg fra 4+ og vild kvalme fra 7+

Det eneste der har været ens alle 3 gange er febersyg uden feber fra 4+ til 5+

Anmeld Citér

21. marts 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Ork ja, du kan ikke engang samligne dine egne graviditeter. Den ene graviditet mærker du en hel masse og den næste intet. Det er umuligt at kunne samligne selv sine egne. Som en anden skrev, nyd du bare at du har det godt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.