Tidligere tnbc (med ny profil)
Laerke2024 skriver:
Hvad er jeres fortrukne? Min datter har nu været i gang med indkøring i vugge stue i 3 uger
og er der kun fra kl 730-1130 og bliver alligevel ringet hjem idag kl 1030 fordi hub er “pylret” mine andre børn har gået i dagpleje og der har vi Max brugt 1 uge på indkøring ca. og der blev man ikke ringer hjem når de var pylret det var bare en info man fik når man hentet dem.
vi valgte vuggestue fordi det har et godt rygte og tænkte det skulle prøves men min mave fornemmelse er så dårlig omkring det. Alt for mange små på sådan en stue med for lidt hænder mega meget støj og uro også . Og synes ærlig talt ikke rigtig der er styr på det. Tager det mon bare tid at blive kørt ind i en. Vugge stue bør jeg give det tid eller skal man lytte til ens mavefornemmelse og komme over til en dagpleje i stedet ? 
alle erfaringer kan jeg bruge lige nu
hilsen den fortvivlet mor 

Nogen indkøringer kan godt tage lang tid.
Men tal med pædagogerne. Hvad mener de med at hun er pylret?
Hvor gammel er hun? Kunne hun have været træt, sulten.
Vi har også en. Faktisk to der også kan være pylrede. Enten har de brug for lige at komme op til bordet og sidde lidt, eller sidde på skødet og snakkes lidt med(voksen og de andre børn) og nogle gange har de brug for at sove og bliver lagt lidt tidligere .
Vi havde også et barn der havde laaaaang indkøring, men kemien mellem forældre, os og barn var god, barnet havde det bare svært, men i dag er han en glad dreng, fuld af spilopper...
Så ja snak med pædagogerne, hvorfor ringer de hende hjem en time før hun bliver hentet? Er hun helt grædefærdig? Har de prøvet at tage hende i en mindre gruppe børn? Ud på legepladsen.. hvad gør de for at hjælpe hende?
Anmeld
Citér