Blod på toiletpapiret (ved nr. 2)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
11 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. marts 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Jeg er ved at blive både skør og nervøs. Hver gang jeg har lavet nr. 2, er der blod (mørkt rødt med sorte "rester") på toiletpapiret.

Hvad pokker skal jeg tænke.

Er det "bare" sarte slimhinder? Jeg er jo sindssygt bange for at miste igen, igen..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Det kan være du har en hæmoride. Du skal ikke være bange så længe det ikke kommer ude af skeden når du tisser, eller når du ikke tisser for den sags skyld. Og uanset hvad selv hvis du blødte. Er det nok hamløst med mindre man få ondt. Men det med at det kommer ud fra nr 2 det nok en hæmoride eller sådan noget. Ikke noget du skal bekymre dig over.

Anmeld Citér

18. marts 2024

MortilF+V

Love Angel skriver:

Det kan være du har en hæmoride. Du skal ikke være bange så længe det ikke kommer ude af skeden når du tisser, eller når du ikke tisser for den sags skyld. Og uanset hvad selv hvis du blødte. Er det nok hamløst med mindre man få ondt. Men det med at det kommer ud fra nr 2 det nok en hæmoride eller sådan noget. Ikke noget du skal bekymre dig over.

Blødning kommer fra skeden..Men bliver af en eller anden grund fremprovokeret ved toiletbesøg- ud frs hvad jeg oplever pt.

Anmeld Citér

18. marts 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Blødning kommer fra skeden..Men bliver af en eller anden grund fremprovokeret ved toiletbesøg- ud frs hvad jeg oplever pt.

Nårh okay. Undskyld jeg misforstået det. Men ja jeg tror det er sarte slimhinde

Anmeld Citér

19. marts 2024

MortilF+V

Love Angel skriver:

Nårh okay. Undskyld jeg misforstået det. Men ja jeg tror det er sarte slimhinde

Jeg håber, at du har ret. Men nøj, hvor bliver jeg forskrækket hver gang 

Anmeld Citér

19. marts 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Jeg håber, at du har ret. Men nøj, hvor bliver jeg forskrækket hver gang 

Det helt forståeligt. Sådan vil du ha det fra du testede positiv til du har født. Sådan er det desværre. Man kan ikke slukke følelsen af bekymring og angst. 

og alligvelet håber jeg at du prøver at nyde din graviditet, i det mindste en lille smule

Anmeld Citér

20. marts 2024

MortilF+V

Love Angel skriver:

Det helt forståeligt. Sådan vil du ha det fra du testede positiv til du har født. Sådan er det desværre. Man kan ikke slukke følelsen af bekymring og angst. 

og alligvelet håber jeg at du prøver at nyde din graviditet, i det mindste en lille smule

Jeg så en lille bebs til scanning igår. Med -blink, Jeg så hænder og fødder (det troede jeg slet ikke, at man kunne allerede ) den sparkede med benene og puffede med armene og havde en fest derinde. Størrelsen passer perfekt og de har muligvis lokaliseret hvor blødningen ligger.

Anmeld Citér

20. marts 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Jeg så en lille bebs til scanning igår. Med -blink, Jeg så hænder og fødder (det troede jeg slet ikke, at man kunne allerede ) den sparkede med benene og puffede med armene og havde en fest derinde. Størrelsen passer perfekt og de har muligvis lokaliseret hvor blødningen ligger.

Hehe okay. Du er 9 uger henne nu ikke?

dejligt at høre at alt så fint ud

Anmeld Citér

20. marts 2024

MortilF+V

Love Angel skriver:

Hehe okay. Du er 9 uger henne nu ikke?

dejligt at høre at alt så fint ud

Jeg er 9+2 idag

Blødte tidligere en klump helt sort blod. Der har ikke været noget efterfølgende. Jeg håber, at det er resten af det, scanningsdsmrn kunne se foran baby igår ingen smerter, kun let ømhed ligesom resten af dagen

Anmeld Citér

20. marts 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Jeg er 9+2 idag

Blødte tidligere en klump helt sort blod. Der har ikke været noget efterfølgende. Jeg håber, at det er resten af det, scanningsdsmrn kunne se foran baby igår ingen smerter, kun let ømhed ligesom resten af dagen

Okay. Og godt at blødning var harmløs

og ved det er svært, men prøv at slappe lidt af og ikke bekymre dig så meget. Prøv at nyde lidt din graviditet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.