Anonym skriver:
Hej!
Jeg er nysgerrig på, om der er andre unge forældre herinde?
Jeg fik den første, da jeg var 20 og venter nu pt nummer 3, med termin kort efter jeg bliver 25. Begge mine to mødregrupper er med kvinder på +30 og dem jeg kender til på min alder, lever fortsat et liv med studie, dyr lejebolig og café- og drukture.
Jeg kan da umuligt være den eneste unge med uddannelse, fast arbejde, hus, børn osv
jeg ville ihvertfald ikke bytte det væk for noget
Jeg er nok heller ikke helt ung længere..
Men vi fik den første da jeg var 20 år, og den sidste (3. barn) da jeg var 27 år.
Vi stod også meget alene socialt da vi fik de 2 første, for der var vi forsat unge forældre, men da vi fik nr. 3 var mange begyndt at få nr. 1
Jeg syntes ikke, at vi har manglet noget mht. det sociale, men de fleste af vores venner er enten ældre end os, eller har mindre børn end vores.
Vi har begge uddannelser, og gode jobs - og vi føler os forsat ret unge, selvom vi nu er midt i 40´erne. Fordelen er bare, at vores yngste barn snart fylder 16 år - og det er simpelthen så fedt! Vi kan så mange ting med vores børn, have så mange gode samtaler om alt fra TikTok, til politik. Og vi er ikke små-børns-trætte 
Så nej du er ikke alene, selvom det sikkert godt kan virke sådan engang imellem.
Anmeld
Citér