Styrtblødning 8+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.106 visninger
20 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. marts 2024

Anonym trådstarter

Hej,

Jeg har brug for at få det ud.

Idag, da jeg var ude at gå en kort tur, føltes det pludselig som om, at det løb ud af mg. Jeg skyndte mig hen på toilettet, hvor jeg så, at jeg var blødt igennem mine trusser. Der var ikke noget blod i mine  bukser.

Jeg ringer til lægen, som sender mig akut på hospitalet. Her bliver jeg scannet også de kan konstatere, at der stadig er liv derinde og størrelsen passer med, hvor jeg er i graviditeten. 

De siger, at det kan gå begge veje.

Nu har jeg så taget et bind på, for at holde øje med blødningen og lagt mig i min seng.

Tårerne triller ned af mine kinder.

Er der andre herinde, der har oplevet noget lignende? Hvordan skulle i forholde jer? Og hvordan endte forløbet?

Jeg er så bange og ked af det lige nu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Hej,

Idag, da jeg var ude at gå en kort tur, føltes det pludselig som om, at det løb ud af mg. Jeg skyndte mig hen på toilettet, hvor jeg så, at jeg var blødt igennem mine trusser. Der var ikke noget blod i mine  bukser.

Jeg ringer til lægen, som sender mig akut på hospitalet. Her bliver jeg scannet også de kan konstatere, at der stadig er liv derinde og størrelsen passer med, hvor jeg er i graviditeten. 

Nu har jeg så taget et bind på, for at holde øje med blødningen og lagt mig i min seng.

Er der andre herinde, der har oplevet noget lignende? Hvordan skulle i forholde jer? Og hvordan endte forløbet?

Vil ikke gå uden at giv dig en håber det er hamløst. Men hold øje med om du få smerter.

Anmeld Citér

11. marts 2024

Anonym

Ja det stod ud af mig med klumper osv .

Og blødte i flere dage derefter .

Hun er 4 mdr og ligger lige nu og sover.

Anmeld Citér

11. marts 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det stod ud af mig med klumper osv .

Og blødte i flere dage derefter .

Hun er 4 mdr og ligger lige nu og sover.

Dejligt med en solstrålehistorie..

Jeg bløder stadig frisk blod. Lidt i et bind, men mest på toiletpapiret pt. 

Ingen smerter i underlivet, men efterhånden ret øm i lænden, af at ligge ned.

Anmeld Citér

11. marts 2024

Momtobe3

Profilbillede for Momtobe3

Jeg har prøvet begge dele, både hvor der intet var og hvor jeg mistede. Så det meget forskelligt. 

Anmeld Citér

11. marts 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hej,

Ja det er forfærdeligt - føler med dig. Jeg styrtblødt i uge 15 og blev sygemeldt frem til barsel. Jeg fik piller for at forhindre blødning. 
det kan gå begge veje hvis det er en rift/ flænge i livmoderen som hos mig. Jeg første ved kejsersnit (sund dreng) i uge 37. Han er 10 år i dag. Men meget voldsom oplevelse. 

Anmeld Citér

11. marts 2024

Anonym trådstarter

Momtobe3 skriver:

Jeg har prøvet begge dele, både hvor der intet var og hvor jeg mistede. Så det meget forskelligt. 

Tak for dit svar. Jeg kan slet ikke være i mig selv og håber inderligt at blødningen stopper helt, hurtigst muligt.

Anmeld Citér

11. marts 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det er forfærdeligt - føler med dig. Jeg styrtblødt i uge 15 og blev sygemeldt frem til barsel. Jeg fik piller for at forhindre blødning. 
det kan gå begge veje hvis det er en rift/ flænge i livmoderen som hos mig. Jeg første ved kejsersnit (sund dreng) i uge 37. Han er 10 år i dag. Men meget voldsom oplevelse. 

Jeg har ligget i min seng siden jeg kom hjem fra hospitalet og slappet af og været ked af det.

Jeg ved ikke hvad blødningen skyldes. De sagde ikke noget om det, da jeg blev scannet. Så det kan være hvad som helst. 

Håber for alt i verden, at baby bliver derinde. De 2 gange, jeg tidligere har mistet, så vi ikke hjerteblink inden, men det har vi set flere gange, i denne graviditet.

Anmeld Citér

11. marts 2024

Anonym

Jeg har blødt sådan i 2 ud af 3 graviditeter og har ikke oplevet at det medførte abort. Den ene gang var det så voldsomt at mine bukser var gennemblødte til knæerne og den stol jeg sad på havde en lille blod-sø. Det kom ud af det blå uden smerter og føltes som om jeg tissede i bukserne (i en mængde der svarer til en morgen tisse-tår)

Den ene graviditet gentog blødningerne sig i 5 uger on/off. Voldsomt stressende!

Kram til dig - det er helt forfærdeligt at være i

Anmeld Citér

11. marts 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har blødt sådan i 2 ud af 3 graviditeter og har ikke oplevet at det medførte abort. Den ene gang var det så voldsomt at mine bukser var gennemblødte til knæerne og den stol jeg sad på havde en lille blod-sø. Det kom ud af det blå uden smerter og føltes som om jeg tissede i bukserne (i en mængde der svarer til en morgen tisse-tår)

Den ene graviditet gentog blødningerne sig i 5 uger on/off. Voldsomt stressende!

Kram til dig - det er helt forfærdeligt at være i

Ja det er ulideligt. Jeg håber sådan på, at blødningen snart stopper helt.  Jeg er lidt øm I underlivet. Bløder stadig, på toiletpapiret og lidt i bind/trusseindlæg. Det er rødt og lysere rødt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.