Hej alle
I havde så mange gode råd sidst søven drillede, så nu spørger jeg igen 
Den sidste uges tid et mit barn begyndt at sætte sig op i barnevognen under lur. Han har været så god til at hjælpe sig selv vider i søvnen -har altid hørt ham rumstere omkring 45 min søvn men så firtsætter han med at sove og tager gerne 2 timer middagslur
Nu.. sætter han sig op. Og skriger/græder. Jeg er hurtig ude og lægge ham ned og triller med vognen så han falder til ro (max 5 min) så sover han igen. Men så vågner han med 20 min interval på samme måde resten af luren
Det er synd for han er tydeligvis ikke klar til at vågne. Og at han sætter sig op nu er nyt. Han har altid skulle ligge på siden og komme op derfra men nu kan han bare lave en mavebøjning og støtte med armene. Og det første har der ikke været plads til i vognen men der er der med den nye måde.
Er der nogen gode idéer til hvordan jeg kan hjælpe ham? Eller erfaringer om at det får over?
Det er faldet sammen med at han er kommet over i en større vogn hvor der faktisk er plads til at strække sig. Har prøvet at putte ham tilbage i den gamle men han sætter sig stadig op. Indsovningen er også mere besværlig for ham nu, før lukkede han nærmst øjnene når han ramte madrassen men nu, uanset hvor træt han er, vil han op op op og sidde hele tiden. Og jeg har prøvet, men han falder ikke i søvn af bare at sidde desværre
Anmeld
Citér