Ventebukser, som ikke er ventebukser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
9 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. marts 2024

Anonym trådstarter

Hvad har I brugt i starten af graviditeten, hvor ventebukser er liiige “vildt” nok og almindelige jeans ikke længere er behagelige?

Bruger normalt stramme jeans, men jeg føler mig ikke tilpas i dem længere. Dog er jeg kun 6+0 om lidt, og synes derfor det er liiiige vildt nok med ventebukser

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2024

Anonym

Hvad med elastiktricket på knappen til Alm jeans og så en trøje der dækker samlingen?

Anmeld Citér

9. marts 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonym skriver:

Hvad har I brugt i starten af graviditeten, hvor ventebukser er liiige “vildt” nok og almindelige jeans ikke længere er behagelige?

Bruger normalt stramme jeans, men jeg føler mig ikke tilpas i dem længere. Dog er jeg kun 6+0 om lidt, og synes derfor det er liiiige vildt nok med ventebukser

Hvad med leggings? Eller bukser af "joggingstof"?

Jeg er 7+5 og fornemmer, at der ikke kommer til at gå alt for længe, før jeg selv står i samme situation.

Anmeld Citér

9. marts 2024

Anonym

Jeg havde nogle lidt løsere bukser med elastik/stræk i og, jeg kunne bruge indtil jeg var i uge 18, hvor jeg overgav mig til ventebukserne. Jeg kunne nok godt have begyndt at bruge dem lidt tidligere.

Havde et par kollegaer der sagde til mig, at man ikke kan begynde at bruge dem for tidligt. Og det havde de det i. Det var godt nok rart ikke at have almindelige bukser til at stramme lidt på maven hele dagen

Anmeld Citér

9. marts 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Joggingbukser, leggings eller tights.. 

har jeg brugt gennem hele graviditeten med alle mine graviditeter.. har aldrig ejet et par ventebukser…

Anmeld Citér

10. marts 2024

Flnad84

Jeg satte en elastik i knappen/knaphullet..

Anmeld Citér

10. marts 2024

Tullebadulle

Anonym skriver:

Leggins og kjoler

Anmeld Citér

10. marts 2024

hej123hej

Profilbillede for hej123hej

Leggins synes jeg var det eneste der var ok at have på i starten, da jeg var noget start-hormonoppustet og døje med en meget opspændt mørbrad muskel. Jeg købte også nogle gravidleggins og bare foldede dem dobbelte op i mave stykket, fordi de var alt for store - men det var rarer at have på, end de almene med elastikkant.

Da det loddede af, gik jeg i mine almene jeans til omkring uge 23, hvortil jeg synes de begyndte at stramme lidt i dele af dagen, hvortil jeg så bare købte et par i modellen magen til fra Vera Moda, blot i deres gravidudgave. De var stadig lidt for at løse det var en str. M, som jeg plejer at bruge, men rarer at have på - og engang i uge 28-29 begyndte de at sidde mere til og nu passer de så fint. Her i uge 31 kan jeg stadig bruge mine almen leggins, men synes - øjeblikke de er lidt for løse til str. på maven - ofte at gravide leggins er bedst, særligt sidst på dagen

Anmeld Citér

10. marts 2024

Panther

Profilbillede for Panther

De fleste bukser i modebilledet lige nu er jo ikke stramme, så mon ikke du nemt kan finde noget, der hverken er leggings eller ventebukser?

Anmeld Citér

10. marts 2024

Tip!

Leggings/strømpebukser og så kjole? Så er der ikke noget der kan stramme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.