Besøg af kollegaer og ægtefæller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts 2024

Anonym trådstarter

Jeg har de to mest vidunderlige kolleger - en mand og en dame! (Jeg er selv kvinde) ikke at det er relevant for historien egentlig. 
Nå, men min mand og jeg har invitereret dem herhjem i morgen og spise jeg kan mærke jeg er pludselig ret nervøs for besøget - om mine kollegers mand og kone vil hygge sig vi laver tre retter mad, sørger for god vin, drinks og snacks. 
Har I nogle gode ideer til selskabslege eller noget andet jeg eventuelt kan “smide på bordet”? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2024

hej123hej

Profilbillede for hej123hej

Hyggeligt!

Hvis du har/kan låne nogle klassiske brætspil som Hint, Ego, Trivial eller Tegn og Gæt, eller den slags, havde jeg haft sådan nogle i baghånden. 
De bryder hurtigt isen og kan få alle på dybt vand.

Ellers synes jeg det er meget uformelt at skulle lave nogle cocktails/drinks sammen i køkkenet, eller lade en ipad gå rundt, hvor folk skal vælge tre sange fra deres ungdom, at sætte på.

Det er altid med til at få snakken igang om, hvornår man startede med at gå til fest, hvad man hørte, hvad tøj man gik i og hvad man lavede til fester. 

Ellers er de to første lege (Magretheskål og lap i panden) på dette link også to nemme klassiske lege at gå til https://samvirke.dk/artikler/7-sjove-selskabslege-til-den-runde-foedselsdag

Anmeld Citér

8. marts 2024

Anonym trådstarter

Rigtig gode ideer! Tak for de inputs

overvejer at købe hint faktisk…. Vi har kun børneudgaven

Anmeld Citér

8. marts 2024

hej123hej

Profilbillede for hej123hej
Anonym skriver:

Rigtig gode ideer! Tak for de inputs

overvejer at købe hint faktisk…. Vi har kun børneudgaven

Velbekomme
Jeg er overrasket over, hvor sjovt Hint er - især fordi jeg ikke er den gængse brætspilstype, men har simpelthen set folk i alle aldre hulke af grin, især når folk skal nynne sange eller forklare steder/titler og personer, via rim, rebuser og fagter, i desperation for at nå deres mål. 

Hvis de er typerne med mod (og selvironi) nok til den slags, er det virkelig rigtig skægt. 

Anmeld Citér

8. marts 2024

Anonym trådstarter

hej123hej skriver:

Velbekomme
Jeg er overrasket over, hvor sjovt Hint er - især fordi jeg ikke er den gængse brætspilstype, men har simpelthen set folk i alle aldre hulke af grin, især når folk skal nynne sange eller forklare steder/titler og personer, via rim, rebuser og fagter, i desperation for at nå deres mål. 

Hvis de er typerne med mod (og selvironi) nok til den slags, er det virkelig rigtig skægt. 

Ja, og det er de faktisk. Så jeg skal vidst bare ud og investere i det spil

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.