Potentiel graviditet eller en skyggestreg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
11 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. marts 2024

Anonym trådstarter

Hej. Hvad tænker i om den her test her? Ved godt det måske er en skyggestreg, men man har jo lov at håbe Ved ikke helt hvor langt jeg er, men tror nok at jeg er et sted mellem 3+0-3+2. Så ja, stadig tidligt at teste. Forventer ihverfald menstruation aller senest 13/3. Grunden til jeg ikke ved hvor langt jeg er, er at jeg ikke har testet for ægløsning, men min gynækolog sagde til mig d. 28/2 at hun kunne se at jeg havde haft ægløsning for nylig, derfor jeg forventer menstruation aller senest d. 13/3, hvis man bare lige beregner at jeg f.eks har haft ægløsning samme dag, som jeg var deroppe. Hvis i forstår hvad jeg mener? Kan jo sagtens have haft ægløsning 1-2 dage før, og dermed kan jeg også forvente menstruation 11-12/3. Men for at være på den sikre side, har jeg sagt at jeg forventer menstruation senest d. 13/3.

Vil bare gerne høre hvad i tænker? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2024

Anonym trådstarter

Hov glemte at skrive dette. Billedet er forresten taget 4-5 minutter efter den er dyppet i urin

Anmeld Citér

7. marts 2024

Anonym

Jeg ser kun en negativ test, desværre. Ikke engang en skygge

Anmeld Citér

7. marts 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ser kun en negativ test, desværre. Ikke engang en skygge

Heller ikke på det nederste billede? Det er ihverfald dér den er tydeligst

Anmeld Citér

7. marts 2024

Anonym

Anonym skriver:

Heller ikke på det nederste billede? Det er ihverfald dér den er tydeligst

Jeg har lige skruet helt op for lyset på min telefon og zoomet ind så kan jeg godt ane noget, men når den er så svag og højest sandsynligt ikke kan ses i strakt arm så ville jeg tage den som en skygge. Prøv igen om 2 dage så burde der ikke være tvivl

Anmeld Citér

7. marts 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har lige skruet helt op for lyset på min telefon og zoomet ind så kan jeg godt ane noget, men når den er så svag og højest sandsynligt ikke kan ses i strakt arm så ville jeg tage den som en skygge. Prøv igen om 2 dage så burde der ikke være tvivl

Okay tak for svar! Ved jo godt at det er oplagt at lige vente 2-3 dage og teste igen. Men det godt nok svært med den ventetid, og man er simpelhen bare så ivrig, hehe. Kender du det?

Anmeld Citér

7. marts 2024

Anonym

Anonym skriver:

Okay tak for svar! Ved jo godt at det er oplagt at lige vente 2-3 dage og teste igen. Men det godt nok svært med den ventetid, og man er simpelhen bare så ivrig, hehe. Kender du det?

Kender det alt for godt hehe, jeg krydser fingre for dig

Anmeld Citér

7. marts 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kender det alt for godt hehe, jeg krydser fingre for dig

Tusind tak! Jeg håber også selv

Anmeld Citér

7. marts 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Jeg kan desværre ikke se en ekstra streg - men igen, det er også meget tidligt.

Anmeld Citér

7. marts 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Hej. Hvad tænker i om den her test her? Ved godt det måske er en skyggestreg, men man har jo lov at håbe Ved ikke helt hvor langt jeg er, men tror nok at jeg er et sted mellem 3+0-3+2. Så ja, stadig tidligt at teste. Forventer ihverfald menstruation aller senest 13/3. Grunden til jeg ikke ved hvor langt jeg er, er at jeg ikke har testet for ægløsning, men min gynækolog sagde til mig d. 28/2 at hun kunne se at jeg havde haft ægløsning for nylig, derfor jeg forventer menstruation aller senest d. 13/3, hvis man bare lige beregner at jeg f.eks har haft ægløsning samme dag, som jeg var deroppe. Hvis i forstår hvad jeg mener? Kan jo sagtens have haft ægløsning 1-2 dage før, og dermed kan jeg også forvente menstruation 11-12/3. Men for at være på den sikre side, har jeg sagt at jeg forventer menstruation senest d. 13/3.

Vil bare gerne høre hvad i tænker? 

Kan godt ane en streg hvis jeg virkelig zoomer ind

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.