Kunstige negle til neglebidder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. marts 2024

Anonym trådstarter

Hej 

Kan man som neglebidder få lavet kunstige negle?

Er der nogen der har erfaring med det? Det skal ikke være lange fancy negle.

Pft.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2024

fnuggi

Anonym skriver:

Hej 

Kan man som neglebidder få lavet kunstige negle?

Er der nogen der har erfaring med det? Det skal ikke være lange fancy negle.

Pft.

hejsa 

ja det kan du godt hvis du går til en uddannet negleteknikker så ved de hvad de skal gøre har selv fået det gjort 

Anmeld Citér

3. marts 2024

Anonym

Ja endelig ikke begynde med noget af alt det sprøjt der er på markedet til gør-det-selv negle. Gå til en uddannet negletekniker der har gode produkter og ved hvad man skal gøre. Dvd  Ikke thai bikse og lign., for du skal ikke begynde at gnave i formaldehydnegle eller andre krads produkter. 

Anmeld Citér

3. marts 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Ja endelig ikke begynde med noget af alt det sprøjt der er på markedet til gør-det-selv negle. Gå til en uddannet negletekniker der har gode produkter og ved hvad man skal gøre. Dvd  Ikke thai bikse og lign., for du skal ikke begynde at gnave i formaldehydnegle eller andre krads produkter. 

Tænker pointen er at man så ikke bider i neglene og de bliver pæne at se på..

jeg bed negle og begyndte at få lavet akryl negle, det gjorde jeg stoppede og den dag i dag har rigtig pæne negle. Og jeg fik lavet dem i en “thai biks” og har aldrig haft problemer med dem. 

Anmeld Citér

3. marts 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
*.* skriver:

jeg bed negle og begyndte at få lavet akryl negle, det gjorde jeg stoppede og den dag i dag har rigtig pæne negle. Og jeg fik lavet dem i en “thai biks” og har aldrig haft problemer med dem. 

Må jeg spørger hvor mange år bed du negle? Og hvor længe har du fået akryl negle indtil du ikke bed negle mere?

Anmeld Citér

3. marts 2024

Anonym

*.* skriver:

Akryl er også det man bruger, eller gelé, men der er forskel på hvilke kemikalier der er i materialerne alt efter hvem der udfører det.. Og ja man bør ikke gnave i noget af det, og det er en god måde at stoppe neglebideri på og få pæne negle som ikke frister til at pille og bide i.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.