Symptomer på graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. marts 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Hej alle gravide kvinder

Jeg er idag 6+5 og oplever meget "murren" i underlivet, render mere på toilettet (har aldrig tisset så meget ) og mine bryster er vokset. De er ikke ømme længere (det var virkelig slemt., i ugen efter jeg testede positiv).

Hvilke symptomer oplever i, på nuværende tidspunkt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2024

Darling

Ingen med første barn, fik aldrig symptomer hele gravditeten 

Og kvalme med andet barn, havde kun ømme bryster i 2 dage i anden gravditet

Anmeld Citér

2. marts 2024

MortilF+V

Darling skriver:

Ingen med første barn, fik aldrig symptomer hele gravditeten 

Og kvalme med andet barn, havde kun ømme bryster i 2 dage i anden gravditet

Du har været heldig Jeg føler mig allerede virkelig oppustet (det ser ikke så slemt ud), men nøj, hvor jeg føler, at det hele presser udad og mine bukser begynder at stramme. Jeg synes godt nok, at det er tidligt. Det er godt nok 4. gang jeg er gravid, men 2. gang det forhold lykkes at få en baby

Anmeld Citér

2. marts 2024

Darling

MortilF skriver:

Du har været heldig Jeg føler mig allerede virkelig oppustet (det ser ikke så slemt ud), men nøj, hvor jeg føler, at det hele presser udad og mine bukser begynder at stramme. Jeg synes godt nok, at det er tidligt. Det er godt nok 4. gang jeg er gravid, men 2. gang det forhold lykkes at få en baby

Heldig og heldig, havde mistet 5 gange før vi fik første barn så havde givet min højre arm for at mærke bare et eller andet

Jeg havde egentlig fuld plade på symptomer anden gang, jeg kastede også op havde bækkenløsning det var hårdt

Anmeld Citér

3. marts 2024

MortilF+V

Darling skriver:

Heldig og heldig, havde mistet 5 gange før vi fik første barn så havde givet min højre arm for at mærke bare et eller andet

Jeg havde egentlig fuld plade på symptomer anden gang, jeg kastede også op havde bækkenløsning det var hårdt

Det var skam ikke ment på den måde, undskyld. Jeg har selv mistet flere gange og blev sygemeldt med bækkenløsning i uge 28 med min datter. Der havde jeg ellers ingen andre symptomer.

Anmeld Citér

3. marts 2024

Panther

Profilbillede for Panther
MortilF skriver:

Din mavemuskulatur er nok blevet svagere siden sidst - det kan trænes op, hvis du vil.

Anmeld Citér

3. marts 2024

MortilF+V

Panther skriver:

Din mavemuskulatur er nok blevet svagere siden sidst - det kan trænes op, hvis du vil.

Det tænker jeg helt sikkert, at den er Tror nu "bare" at det er luft, da jeg kun er 6+6..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.