Positiv over tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. marts 2024

Anonym trådstarter

Jeg ved godt at man ikke rigtig skal stole på en test efter tid. Men jeg læser også mange skrive at hvis deres teste blev positive efter tid, så var den god nok, og man så kunne teste positiv nogle dage senere? 
Så hvad er jeres erfaring? Jeg tog en test tidligere. Den så negativ ud synes jeg, men kiggede lige på den her 6-7 timer senere, og der er kommet en ekstra streg, med farve i. Og det har jeg altså ikke oplevet før. Har kun oplevet skyggestreg, men denne kan man meget nemmere se, end en skyggestreg. 
Så hvad tænker i og hvad er jeres erfaring? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2024

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Hvilken test er det?

Anmeld Citér

1. marts 2024

Anonym trådstarter

Anonymvic skriver:

Hvilken test er det?

Babyplan graviditetstest. Har ikke oplevet positiv test efter tid før, hverken på babyplan eller andre

Anmeld Citér

1. marts 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Jeg ved godt at man ikke rigtig skal stole på en test efter tid. Men jeg læser også mange skrive at hvis deres teste blev positive efter tid, så var den god nok, og man så kunne teste positiv nogle dage senere? 
Så hvad er jeres erfaring? Jeg tog en test tidligere. Den så negativ ud synes jeg, men kiggede lige på den her 6-7 timer senere, og der er kommet en ekstra streg, med farve i. Og det har jeg altså ikke oplevet før. Har kun oplevet skyggestreg, men denne kan man meget nemmere se, end en skyggestreg. 
Så hvad tænker i og hvad er jeres erfaring? 

Har du et billede af testen?

Anmeld Citér

2. marts 2024

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Har du et billede af testen?

Der er en smule mere farve i den i virkeligheden, end på billedet. 
Husker selvfølgelig lige at sige at de jo har ligget i 6-7 timer indtil billedet er taget, så kontrolstregen er jo heller ikke flot lyserød mere, men mere mørkerød og brun agtig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. marts 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Der er en smule mere farve i den i virkeligheden, end på billedet. 
Husker selvfølgelig lige at sige at de jo har ligget i 6-7 timer indtil billedet er taget, så kontrolstregen er jo heller ikke flot lyserød mere, men mere mørkerød og brun agtig 

Den ligner desværre en skyggestreg. Snakker af ren erfaring. Du må aldrig stole på en test der er gået over tiden. Jeg var ligesom dig aldrig fået så meget som en skyggestreg over tid. Men en dag så skete det. Troede til at starte med at uhuu jeg fik en streg og at jeg nok var gravid, for har jo aldrig oplevet en streg uden at være gravid. Men så kom min mens også forstod jeg at det var en skyggestreg det jeg oplevet.  Hvis ikke du få en streg og den er ryserød eller rød  så betragt den som skyggestreg = negativ

Anmeld Citér

2. marts 2024

Anonym

Der kommer stort set altid streger over tid på babyplan, stregen er grå og er derfor bare en skygge. Altid aflæs en test indenfor tid du ender bare med at blive skuffet, jeg har været der mange gange.

Anmeld Citér

2. marts 2024

Anonym

Jeg har oplevet at få ægte positiv over tid, men ikke så mange timer. Det skete nok mere 5-30 min efter de skulle have været aflæst. Så relativt tæt på. Begge var jeg gravid.

Har dog også oplevet skyggestreger bliver tydligere over tid, og det kan ærligtalt være lidt svært at se forskel på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.