Føler mig som en skildpadde. Man ønsker mere at væ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.894 visninger
5 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. marts 2024

Mand eller mus eller intet

Hej alle dejlige mennesker

Ja undskyld min titel

Vores problem er at vi har arbejdet i længere tid på en graviditet. Og nu efter et par år. Må jeg sige at. Sexlivet nærmest er gået i stå. 

Vi har fokuseret længere tid på ikke at tænke i graviditet at man bare skulle dyrke sex.. for at prøve at se om man kunne tænke og fokusere på andre ting end graviditet.

Det skal siges at vi har to børn i forvejen så vi ved jo at det kan lade sig gøre. Så vi føler heller ikke at det er livsnødvendig. 

Har nogle af jeres mand mistede lyst efter en lignende udfordringer

På forhånd tak med jeres gode og konstruktive input ��.  

P.s ønsker jeg ikke svare på at vi måske ikke passer sammen længere  vi elsker hinanden begge to rigtig højt og kunne ikke forestille os noget andet 

Hilsen manden der føler sejlet som skildpadde ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2024

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Med to børn allerede så tror jeg at energiniveauet og overskuddet godt kan være minimalt. Når man har to børn  der kræver noget af en også er der sgu ikke meget krudt tilbage hos hverken mand eller kone. Det er helt normalt. Og betyder ikk at man ikke elsker hinanden Giv og modtag kærlighed og omsorg på anden måde end med sex, for både mænd og kvinder har brug for at føle sig anerkendt og elsket. Og når børnene er lidt større så kan det være man kam begynde have det lidt sjovt igen. 

Anmeld Citér

1. marts 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Giver den anden ret.. 

Derudover kan mange ting jo også spille ind i sexlysten.. Især når man arbejder på en graviditet kan det sænke lysten - også selv man prøver ikke at fokusere på det.. Det ligger stadig i baghovedet ..

Min kæreste havde en periode (heldigvis samtidig med mig), hvor børn, huslige pligter og en masse på arbejdet bare fyldte meget, og derfor havde ingen af os lyst eller energi til hverken sex eller onani i et par måneder.. 

Så bare Slap af og tænk, at det er en periode.. Lad være med at have sex, medmindre I rent faktisk HAR lyst.. Og så fokuser på hinanden og nærvær der.. Lige pludselig står I måske med endnu en lille én som kræver al nærværet for din kone, så nyd den nu

Anmeld Citér

1. marts 2024

Mand eller mus eller intet

Unicorn1 skriver:

Giver den anden ret.. 

Derudover kan mange ting jo også spille ind i sexlysten.. Især når man arbejder på en graviditet kan det sænke lysten - også selv man prøver ikke at fokusere på det.. Det ligger stadig i baghovedet ..

Min kæreste havde en periode (heldigvis samtidig med mig), hvor børn, huslige pligter og en masse på arbejdet bare fyldte meget, og derfor havde ingen af os lyst eller energi til hverken sex eller onani i et par måneder.. 

Så bare Slap af og tænk, at det er en periode.. Lad være med at have sex, medmindre I rent faktisk HAR lyst.. Og så fokuser på hinanden og nærvær der.. Lige pludselig står I måske med endnu en lille én som kræver al nærværet for din kone, så nyd den nu

Rigtig gode pointe ��

Anmeld Citér

1. marts 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Nu ved jeg ikke hvad “længere tid” dækker over, men fertiliteten ændrer sig jo igennem livet, så at have fået børn før er desværre ingen sikkerhed.

Har I dyrker ubeskyttet sex igennem et års tid uden held, vil det være meningsfuldt at opsøge udredning, hvis ønsket om et barn mere er stort.

Anmeld Citér

3. marts 2024

Christian Darcy

Profilbillede for Christian Darcy

Det virker ret absurd på mig at du både laver indlæg som dette og skriver til mig om råd om swingerklubber. Hvis du tror at besøg i en klub løser jeres problemer med manglende lyst kan jeg kun sige (skrive) at alt I tager med ind i en klub er forstærket når I går derfra - ikke løst på nogen måde.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.