hjælp til sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
8 svar
3 synes godt om
1. marts 2024

Emma87

Vores datter på 21 måneder har hybermobile led, tendens til en lille smule platfod, og falder let indad på fødderne. Har desuden smalle fødder. Hun skal derfor have sko med god støtte. Hvilke sko mærker/butikker kan I anbefale?

er på herrens mark.

Kærligst en desperat mor

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2024

BG17

Profilbillede for BG17

Hej 

Vi har lidt samme udfordringer. Milkywalk.dk er rigtig god ift at se, hvilke sko, der giver en god støtte, hvor brede og smalle de er osv. 

Vi er personligt meget glade for Superfit og Bisgaard og Angulus 

Ift gummistøvler bruger vi Viking, Bundgaard og Bisgaard. 

Anmeld Citér

1. marts 2024

Agma

Profilbillede for Agma

Vi havde samme udfordringer og vil også sige angulus, superfit. Måske også Hummel. Gummistøvlerne fra wheat eller aigle (tror jeg det hedder). 

Anmeld Citér

1. marts 2024

anna111

Profilbillede for anna111

Havde samme problem med min datter meget smalle føder og går på indersiden af foden.

Her var sandaler umulige da spændet gnaver huld når hun går på indersiden af foden. Ind til jeg fandt en bestemt fra ecco her var superfit de væreste de gnavede huld.

Nu er hun 8 år og kan kun bruge en bestemt model fra hummel.

Ville tage ud i en butik og prøve mig frem fx skoringen deres skofus modeller er også gode

Anmeld Citér

1. marts 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Vi er rigtig glade for Bundgaard. De kan både købes online og i skoringen. Jeg vil dog anbefale at tage i en butik ifht pasform. De støtter rigtig godt, og er god kvalitet. 
ellers Hummels basket sko støtter også godt og kan fåes i mange fine farver. De var et hit hos min søn da han var lille og han havde nærmest et af hvert par de laver både alm sneaker model og vinter model så man kan få samme sko til hver årstid

Anmeld Citér

1. marts 2024

Tullebadulle

Emma87 skriver:

Vores datter på 21 måneder har hybermobile led, tendens til en lille smule platfod, og falder let indad på fødderne. Har desuden smalle fødder. Hun skal derfor have sko med god støtte. Hvilke sko mærker/butikker kan I anbefale?

er på herrens mark.

Kærligst en desperat mor

Spørg i skobutik og køb de rigtige. Lad være med at købe på nettet.

Anmeld Citér

1. marts 2024

Pb18

Hvis du bor i hovedstadesområdet så tjek butik Rend og hop i Vanløse. De er super søde og dygtige. Om lørdagen bestiller man tid og så har man butikken selv i 30 min med fuld fokus fra ekspedienten

Anmeld Citér

1. marts 2024

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Emma87 skriver:

er på herrens mark.

Kærligst en desperat mor

Gå ned og få målt hendes fødder i skobutikken. Du kan få noget så mange gode råde og mærker herinde, men det er bedre at få de rette mål og fagkyndige til at svare hvad der passer til hende (har set mange der køber sko, deres børn ikke går ordentligt.. )

Så ned og få tjekket i skobutikken. 

Anmeld Citér

1. marts 2024

B&J

100% ned i en sku butik sko på fødderne få barnet til at gå i dem foden må ikke vikle skal side godt og gerne støtte ledene.

Både min søn og jeg selv har hypernobile lede. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.