Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad er jeg? Dreng eller pige? Er 14+3
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis nederste billede er taget nedefra, så ligner det en dreng
På det første billede synes jeg meget at det ligner en pige. På det nederste er jeg lidt i tvivl. På mine drenge mener jeg at kunne se mere imellem benene og også kunne se penis. På dit billede synes jeg at kunne se nogle hvide linjer, der kunne tyde på skamlæber. Men jeg er ikke ekspert og er absolut ikke sikker, men det var lige mine tanker hvorfor jeg har svaret pige
Dreng, fik du ikke svar til scanning når du er så langt?
Anonym skriver: Dreng, fik du ikke svar til scanning når du er så langt?
Jo, kønsscanningen sagde Pige
Lillehjerte skriver: På det første billede synes jeg meget at det ligner en pige. På det nederste er jeg lidt i tvivl. På mine drenge mener jeg at kunne se mere imellem benene og også kunne se penis. På dit billede synes jeg at kunne se nogle hvide linjer, der kunne tyde på skamlæber. Men jeg er ikke ekspert og er absolut ikke sikker, men det var lige mine tanker hvorfor jeg har svaret pige
Det nederste gør mig virkelig også i tvivl men kønsscanningen damen sagde en pige
__anonym skriver: Hvis nederste billede er taget nedefra, så ligner det en dreng
Det er nedefra
Anonym skriver: Jo, kønsscanningen sagde Pige
Du må vente til 20 ugers scanning så, også ville jeg stole på det hvis der stadig bliver sagt pige der der kan jo ske fejl
Anonym skriver: Det nederste gør mig virkelig også i tvivl men kønsscanningen damen sagde en pige
Var hun selv i tvivl? De steder jeg har været, har de lovet en ekstra scanning senere hvis de er det mindste i tvivl.
Lillehjerte skriver: Var hun selv i tvivl? De steder jeg har været, har de lovet en ekstra scanning senere hvis de er det mindste i tvivl.
Nej hun virkede hun ikke som. Da jeg spurgte om hun var 100% sikker sagde hun at hun var 99% sikker på pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128