Anonym skriver:
For mig er det både tegn på ægløsning, gravditetet på vej. Hvor langt er du i din cyklus? Tag evt en ægløsningstest eller en gravditetstest 
Jeg ved desværre ikke helt hvor langt jeg er i min cyklus. Jeg har lige fået konstateret pcos igår hos en gynækolog. Er pt. på cyklus dag 94. Men igår til scanningen hun foretog indefra, kunne hun se at jeg havde haft ægløsning for nylig. Men har aldrig før oplevet denne slags ømhed i mine brystvorter. Og ved ikke hvor meget 'for nylig' jeg har haft ægløsning. Så begyndte at tænke på at det enten kunne være symptomer for ægløsning stadig, men tænkte også på en eventuel graviditet. Har nu været øm i dem siden tirsdag aften. Der opdagede jeg det ihvertfald, og det er stadig ømme i skrivende stund. Men jeg ved ikke om det er pga. ægløsning eller en mulig graviditet. Håber selvfølgelig på sidstnævnte, men tvivler også, og vil ikke få mit håb for meget op.
Har dog også kun haft 2 ægløsninger siden p-pillestop, så har ikke så meget at sammenligne med mht. til ægløsningssymptomer. Jeg ved ihvertfald bare at denne ømhed i mine brystvorter har jeg ikke oplevet før.
Hvad tænker i? 
Anmeld
Citér