DNA fragmentering sæd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2024

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

DNA FRAGMENTERING.. sædceller dannes hver 3. Måned , og de kan laves bedre og sundere gennem kost og kosttilskud. Læs på det hvis du er interesseret.

wwwspzlab.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2024

Maria1999

Profilbillede for Maria1999
Anonym skriver:

Tilgiv min uvidenhed. Men hvordan kan kost ændre DNA? 

Søg efter på Frie radikaler på google så kommer dette op "Frie radikaler (som også kaldes oxidanter) er stoffer, der dannes i kroppens stofskifteprocesser, og som ved ubalance kan give skader på cellernes arvemateriale (DNA). Dette kan i sidste ende øge risikoen for, at vi udvikler kræft."  

Den lidt længere forklaring er at Antioxidanter er gode mod frie redikaler og kost tilskud som Punalpin hjælper kroppen med at producere Antioxidanter... 

Anmeld Citér

29. august 2024

Anonym

Maria1999 skriver:

Søg efter på Frie radikaler på google så kommer dette op "Frie radikaler (som også kaldes oxidanter) er stoffer, der dannes i kroppens stofskifteprocesser, og som ved ubalance kan give skader på cellernes arvemateriale (DNA). Dette kan i sidste ende øge risikoen for, at vi udvikler kræft."  

Den lidt længere forklaring er at Antioxidanter er gode mod frie redikaler og kost tilskud som Punalpin hjælper kroppen med at producere Antioxidanter... 

Men skade på DNA og decideret ændring af DNA er vel ikke det samme?

Anmeld Citér

29. august 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Men skade på DNA og decideret ændring af DNA er vel ikke det samme?

Man kan ikke ændre sit dna. Det er genetisk indkodet i vores celler. Hvis man kunne ændre sit dna, ville man jo kunne ændre sig selv, ift alt. 

Anmeld Citér

29. august 2024

Anonym

*.* skriver:

Man kan ikke ændre sit dna. Det er genetisk indkodet i vores celler. Hvis man kunne ændre sit dna, ville man jo kunne ændre sig selv, ift alt. 

Nej, præcis det der var min pointe :-)

Anmeld Citér

29. august 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Nej, præcis det der var min pointe :-)

Men er jo heller ikke det der spørges om?

Anmeld Citér

29. august 2024

Anonym

*.* skriver:

Men er jo heller ikke det der spørges om?

OK!! Så har jeg misforstået spørgsmål og svar. Beklager.

Anmeld Citér

2. oktober 2024

Maria1999

Profilbillede for Maria1999
Anonym skriver:

OK!! Så har jeg misforstået spørgsmål og svar. Beklager.

Nej korrekt - man ændre ikke! Men hvis ens kroppen laver skade på DNA'et i sædcellerne, f.eks. hvis man har for mange frie radikaler, kan man med f.eks. Punalpin (sikkert også andet der er antiinflammatorisk) hænder at DNA'et bliver skadet! Den lange historie er at man altid har mente at spontan abort var kvindens skyld nye forskning (faktisk ikke så nyt) viser at op i mod 40% af dem skyldes at der er noget galt med mandens sædceller og kvindens krop simpelthen udskiller et "sundt" foster af den grund. Derfor bude alle mænd, hvor kvinden har haft gentagende MA'er prøve Punalpin efter min mening. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.