Andre med positive test denne uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. februar 2024

Anonym trådstarter

Hej! Jeg er så småt ved at prøve og forstå, at vi skal være forældre til barn nummer 3. Det bliver første graviditet, som vi har lavet selv, så det føles lidt ekstra vildt. 

Er der andre der står med en helt “ny” positiv test? Det kunne være hyggeligt at høre fra jer og evt se jeres flotte streger

Jeg er 4+2 idag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2024

SiOd

Profilbillede for SiOd

Ja jeg er knap 5 uger henne i dag Tillykke!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. marts 2024

Anonym trådstarter

Tillykke!

Jeg er 7+5 idag i sidste uge var vi til en tidlig scanning, hvor vi så det fineste lille hjerteblink det er lige stort hver gang

Anmeld Citér

27. marts 2024

SiOd

Profilbillede for SiOd
Anonym skriver:

Tillykke!

Jeg er 7+5 idag i sidste uge var vi til en tidlig scanning, hvor vi så det fineste lille hjerteblink det er lige stort hver gang

tak!

Hvor hyggeligt - Jeg gad også godt se et lille hjerteblink Det har jeg aldrig prøvet med mine andre to - men dette er min kærestes første, og det er bare noget helt særligt

Anmeld Citér

27. marts 2024

Anonym trådstarter

SiOd skriver:

tak!

Hvor hyggeligt - Jeg gad også godt se et lille hjerteblink Det har jeg aldrig prøvet med mine andre to - men dette er min kærestes første, og det er bare noget helt særligt

Vi har set hjerteblink ved alle 3 graviditeter. De to første, er lavet med hjælp og vi har derfor set hjerteblink to gange, da vi valgte at betale for en tidlig scanning, men også fik en på fertilitetsklinikken. Det er bare så specielt og så vildt at se den lille klump der blinker på skærmen denne gang har vi lavet et lille mirakel helt selv og får derfor ikke en tidlig scanning, vi har selv købt en, men jeg overvejer om vi skal købe en mere

Anmeld Citér

27. marts 2024

SiOd

Profilbillede for SiOd
Anonym skriver:

Vi har set hjerteblink ved alle 3 graviditeter. De to første, er lavet med hjælp og vi har derfor set hjerteblink to gange, da vi valgte at betale for en tidlig scanning, men også fik en på fertilitetsklinikken. Det er bare så specielt og så vildt at se den lille klump der blinker på skærmen denne gang har vi lavet et lille mirakel helt selv og får derfor ikke en tidlig scanning, vi har selv købt en, men jeg overvejer om vi skal købe en mere

Aaawww Hvor skønt! Det er bare så bekræftende og kan forestille mig at det giver ro i maven

Anmeld Citér

27. marts 2024

Anonym trådstarter

SiOd skriver:

Aaawww Hvor skønt! Det er bare så bekræftende og kan forestille mig at det giver ro i maven

For os har det ihvertfald været alle pengene værd! Både de tidlige scanninger, men også en tidlig gennemscanning/kønsscanning

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.