Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej! Jeg er så småt ved at prøve og forstå, at vi skal være forældre til barn nummer 3. Det bliver første graviditet, som vi har lavet selv, så det føles lidt ekstra vildt. Er der andre der står med en helt “ny” positiv test? Det kunne være hyggeligt at høre fra jer og evt se jeres flotte streger
Jeg er 4+2 idag
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja jeg er knap 5 uger henne i dag Tillykke!
Tillykke!
Jeg er 7+5 idag i sidste uge var vi til en tidlig scanning, hvor vi så det fineste lille hjerteblink det er lige stort hver gang
Anonym skriver: Tillykke! Jeg er 7+5 idag i sidste uge var vi til en tidlig scanning, hvor vi så det fineste lille hjerteblink det er lige stort hver gang
tak!
Hvor hyggeligt - Jeg gad også godt se et lille hjerteblink Det har jeg aldrig prøvet med mine andre to - men dette er min kærestes første, og det er bare noget helt særligt
SiOd skriver: tak! Hvor hyggeligt - Jeg gad også godt se et lille hjerteblink Det har jeg aldrig prøvet med mine andre to - men dette er min kærestes første, og det er bare noget helt særligt
Vi har set hjerteblink ved alle 3 graviditeter. De to første, er lavet med hjælp og vi har derfor set hjerteblink to gange, da vi valgte at betale for en tidlig scanning, men også fik en på fertilitetsklinikken. Det er bare så specielt og så vildt at se den lille klump der blinker på skærmen denne gang har vi lavet et lille mirakel helt selv og får derfor ikke en tidlig scanning, vi har selv købt en, men jeg overvejer om vi skal købe en mere
Anonym skriver: Vi har set hjerteblink ved alle 3 graviditeter. De to første, er lavet med hjælp og vi har derfor set hjerteblink to gange, da vi valgte at betale for en tidlig scanning, men også fik en på fertilitetsklinikken. Det er bare så specielt og så vildt at se den lille klump der blinker på skærmen denne gang har vi lavet et lille mirakel helt selv og får derfor ikke en tidlig scanning, vi har selv købt en, men jeg overvejer om vi skal købe en mere
Aaawww Hvor skønt! Det er bare så bekræftende og kan forestille mig at det giver ro i maven
SiOd skriver: Aaawww Hvor skønt! Det er bare så bekræftende og kan forestille mig at det giver ro i maven
For os har det ihvertfald været alle pengene værd! Både de tidlige scanninger, men også en tidlig gennemscanning/kønsscanning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128