For svag i uge 5? (Ca. 4+5)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
12 svar
2 synes godt om
28. februar 2024

Anonym trådstarter

Hej alle.

Er i vildrede. Tog en positiv graviditetstest igår og den var positiv. Jeg vil være i ca. 5+0 i morgen. Er testen ikke for svag?

jeg har 3 børn og altid testen MEGET mere positiv på dette tidspunkt. Dette er ikke en planlagt graviditet, så forvirringen er total

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2024

Darling

Nej den er fin, du kan ikke sammenligne gravditeter heller ikke dine egne en streg er en streg, du er jo ikke lidt eller meget gravid. Tillykke

Anmeld Citér

28. februar 2024

Anonym trådstarter

Nej, men jeg vil bare mene den skulle være mere positiv på dette tidspunkt. Jeg ved at jeg er 5+ i morgen og synes simpelthen den er for svag  Men tak for dit hurtige svar

Anmeld Citér

28. februar 2024

MorTilEnDreng

Anonym skriver:

Nej, men jeg vil bare mene den skulle være mere positiv på dette tidspunkt. Jeg ved at jeg er 5+ i morgen og synes simpelthen den er for svag  Men tak for dit hurtige svar

Den er langt mere positiv end min nogensinde var. Og jeg var 5+3 da jeg testede positivt. 

Anmeld Citér

28. februar 2024

Anonym trådstarter

Og du var sikker på du var 5+3 da du testede?

Anmeld Citér

28. februar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Den er flot positiv. Og som Darling skrev, du kan ikke sammenligne dine graviditeter. Stort tillykke med graviditet

Anmeld Citér

28. februar 2024

Anonym trådstarter

Forsigtigt tak!  Det kommer meget uventet og vi skulle egentlig ikke have flere børn. I så fald har jeg først haft ægløsning 5/6 dage efter samleje. Og det er da for vildt at det er blevet til en graviditet

Anmeld Citér

28. februar 2024

Darling

Anonym skriver:

Forsigtigt tak!  Det kommer meget uventet og vi skulle egentlig ikke have flere børn. I så fald har jeg først haft ægløsning 5/6 dage efter samleje. Og det er da for vildt at det er blevet til en graviditet

Mine teste er først meget tydelige 6+ og sæd kan jo overleve i dig i op til 5 dage, har du testet for ægløsning? For ellers kan du ikke være sikker på hvornår den er faldet

Anmeld Citér

28. februar 2024

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020

Jeg testede bragende positivt i min første graviditet før 4+0 og i min anden graviditet først næsten 6+0. 
Jeg var begge gange i behandling og fik derfor taget blodprøve for at måle hcg. Første gang var tallet næsten dobbelt så højt som anden gang

Men begge graviditeter holdt ved og blev til to dejlige børn

Anmeld Citér

28. februar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Din test er heldigvis fin

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.