Gelé royal - Længere cyklus??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. februar 2024

Anonym trådstarter

Hej.
Har nogle af jer oplevet af gelé royal gav jer en længere cyklus? Tvivler nemlig lidt på om det er muligt, eller om det er en helt anden årsag at jeg har en længere cyklus nu, end de sidste 2 cyklusser.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2024

Anonym

Min cyklus forsvandt helt af gelé royal. Så det stoppede jeg med at bruge 

Anmeld Citér

27. februar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min cyklus forsvandt helt af gelé royal. Så det stoppede jeg med at bruge 

Hvordan forsvandt? Jeg er nemlig også stoppet på dem igen. Frygter at det var dem der drillede. Jeg er på 92. dagen i dag af min cyklus.. De 2 sidste jeg havde var kortere. Den første cyklus var lang, men stadig kortere end 92 dage, så blev den kortere, og nu er den bare blevet så lang.. 

Anmeld Citér

27. februar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Mine har været kortere på gelé royal 

Anmeld Citér

27. februar 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg har prøvet det en enkelt cyklus. Den cyklus kunne jeg ikke måle min æl, den er ellers meget regelmæssig. Til gengæld blev jeg gravid måneden efter

Anmeld Citér

28. februar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan forsvandt? Jeg er nemlig også stoppet på dem igen. Frygter at det var dem der drillede. Jeg er på 92. dagen i dag af min cyklus.. De 2 sidste jeg havde var kortere. Den første cyklus var lang, men stadig kortere end 92 dage, så blev den kortere, og nu er den bare blevet så lang.. 

Forsvandt som i ingen mens. 

Anmeld Citér

28. februar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hej.
Har nogle af jer oplevet af gelé royal gav jer en længere cyklus? Tvivler nemlig lidt på om det er muligt, eller om det er en helt anden årsag at jeg har en længere cyklus nu, end de sidste 2 cyklusser.

Jeg ved ikke hvor lang min cyklus er, på Gele Royal, da jeg blev gravid og er 6+2 idag.

Anmeld Citér

28. februar 2024

Orkide321

Altså jeg gik fra 30-33 dage og på gele royal til 28 dage og en graviditetstest der var positiv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.