*.* skriver:
Det er forsøget værd
Har skam også fuld tiltro til lægerne og at medicinen er testet - er ikke medicin modstander.. men holder kraftigt på det ikke er godt for kroppen hvis det kan undgås
nogle mennesker får jo medicin fordi det er absolut nødvendigt fx ved sygdom.
men ja der er man jo forskellige
sejhedspoint har jeg ikke hørt om før, men tænker at alle mennesker kan udholde ting forskelligt. Lige så vel som nogen synes en tatovering er smertefuld og nogen sågar besvimer eller kaster op pga smerten - andre ligger sig til at sove..
Jeg er også helt enig i, at medicin hverken skal bruges uønsket eller misbruges 
Ej heller skal det udelades af princip. Deler medicin ud hver dag på mit arbejde, så har stor respekt herfor
Selv går der flere år mellem jeg har haft en sygedag, jeg har aldrig været på sygehuset og har aldrig fået penicillin. Dertil kan det tælles på en hånd, hvor mange gange årligt, jeg spiser panodil.
Måske også derfor, er jeg meget ok med, at hvis det er første gang i 32 årige liv jeg behøver medicinsk assistance for at kunne opretholde en tålelig tilværelse, samt at kunne overholde sundhedsstyrelsens anbefalinger om varieret kost, daglig bevægelse mv., for mig. og barnets skyld - og opretholde et minimum af social kontakt, så synes jeg det er fair at tage ordinerede tabelletter, i det omfang det er nødvendigt
Der er nok af de timer, jeg er voldsomt utilpas, mellem virkningen af dem - og selv når de virker, tager de kun toppen, så jeg kan deltage i et minimum af ting i dagtimerne. Det er ikke fordi, jeg får foræret ekstra hopla - kun en form for jævn, diskret søsyge fremfor en fuld udblæsning
Anmeld
Citér