Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle,
Jeg er blevet insemineret (IUI) første gang d. 11/2. jeg havde første mens dag d. 1/2 og forventer menstration på mandag d. 26/2
Hvor mange dage før forventet menstration tester i? - jeg har testet i dag og den var negativ, jeg har lidt mistet håbet i denne omgang, men hvad tænker I?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altid tidligst på test dag har jeg testet.. og med to af 4 graviditer (har 3 børn), havde jeg glemt hvornår test dag var så testede med min store 3 uger efter da jeg kom i tanke om jeg burde have haft det og med min store pige testede jeg hvad der skulle have været en uge over, men ÆL havde ligget sent så blev sat tilbage med 8 dage
tilgengæld er man slet ikke i tvivl når man tester over tid med min mindste vidste jeg ikke hvornår test dag var da jeg ikke havde en rigtig cyklus pga jeg stadig ammede.. den blev taget som en joke sidste barselsdag da min veninde og jeg havde lavet sjov med det lige kunne passe, da lægerne kort forinden havde konstateret vi nok ikke ville kunne få flere børn naturligt og måske heller ikke med fertilitetsbehandling… og så var den der
Hej alle, Jeg er blevet insemineret (IUI) første gang d. 11/2. jeg havde første mens dag d. 1/2 og forventer menstration på mandag d. 26/2 Hvor mange dage før forventet menstration tester i? - jeg har testet i dag og den var negativ, jeg har lidt mistet håbet i denne omgang, men hvad tænker I?
Jeg har testet ovitrelle ud fra 3+0. Fik negstiv test 3+1. Har så lige testet igen idag og der er den positiv og er 3+2 man skal bare huske alt kan ske.
Men altså jeg har haft kvalme siden 2+6. Murren I underlivet og niv og ja især i venstre side hvor mit æg blev frigivet. Men da jeg blev syg igår med 40.3 i feber begyndte jeg at tænke at løbet var kørt Men ja.
Det er mit andet iui-d forsøg
Kan vedhæfte mine test. Sidste billede er fra I morges og de to andre fra nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128