Føler mig slet ikke gravid, andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.154 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. februar 2024

Anonym trådstarter

Det længe siden jeg har været gravid sidst, så kan slet ikke huske det fra dengang. Men er omkring uge 5 ca, føler mig overhovedet ikke gravid. Udover ømme bryster.

Får bildt mig selv alt muligt ind med at der er noget galt osv. Men ved jo godt at det er meget tidligt endnu.

Har i det også sådan?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2024

Optimom

Profilbillede for Optimom

Jeg havde heller ikke rigtig symptomer i uge 5. Men i uge 6 kom kvalmen, min mave blev oppustet og jeg har nu svært ved at være i mine bukser. Så nu føler jeg mig meget gravid, selv om jeg kun er 7 uger henne. Men det er også mit 5. barn.

Anmeld Citér

20. februar 2024

Anonym trådstarter

Det er min 4 graviditet, så forstår ikke hvorfor jeg har det sådan den her gang. Skal til scanning den 29. Håber det giver lidt mere ro

Anmeld Citér

20. februar 2024

MorTilEnDreng

Anonym skriver:

Det længe siden jeg har været gravid sidst, så kan slet ikke huske det fra dengang. Men er omkring uge 5 ca, føler mig overhovedet ikke gravid. Udover ømme bryster.

Får bildt mig selv alt muligt ind med at der er noget galt osv. Men ved jo godt at det er meget tidligt endnu.

Har i det også sådan?

Jeg var helt uden symptomer så jeg følte mig først gravid da bukserne blev for små og babyen sparkede 

Anmeld Citér

20. februar 2024

julwhine

Jeg fik først egentlige "symptomer" på graviditet i mit 3. trimester. Det er helt normalt, men jeg var også nervøs over det dengang. Når jeg sagde til lægen at jeg ingen "symptomer" havde, pointerede hun så fint, at udebleven mens selvfølgelig er et symptom.

Det eneste jeg rigtig husker at have døjet med i 1 trim, var at det nev i min livmoder når jeg nøs, eller at jeg godt kunne vrænge lidt på næsen, når køleskabet blev åbnet (selv hvis jeg sad flere meter væk), hvis det ikke var rengjort.

Anmeld Citér

20. februar 2024

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

Jeg havde absolut ingen symptomer på graviditet så det var let at glemme. Og min mave voksede først rigtigt efter 6 - 7 måned. Jeg passede fint mine almindelige bukser til 5 måneders scanning. Så det behøver ikke være negativt, at du ikke mærker noget. Jeg synes egentlig bare jeg var heldig

Anmeld Citér

20. februar 2024

lilen

Måske det lyder irriterende, men jeg prøver lige at vende den om. Jeg er 6+3 og har nu snart kastet alle måltider op i 2,5 uge. Som nogle af de andre skriver, så ville jeg se mig heldig hvis alt jeg følte var ømme bryster. Men jeg forstår godt nervøsiteten for om graviditeten er okay alligevel - den har vi også haft på trods af opkast, så vi fik i går en tidlig scanning som viste at alt er perfekt. ��

Anmeld Citér

20. februar 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Har i det også sådan?

Jeg følte mig lige gravid omkring uge 7/8 til omkring uge 10 med min mindste… og så følte jeg mig faktisk ikke gravid før halsbranden ramte sidst i graviditeten det var fantastisk især når ens tidligere graviditeter har været ben hårde at komme igennem! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.