Brede fødder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. februar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Hej

Håber nogle kan hjælpe med sko. Jeg har brede fødder, pga knyster er de MEGET brede. Så jeg kan ikke finde sko Jeg vil gerne bevæge mig mere, men jeg får ondt i mine fødder. Lige har jeg slip-in i elastik-stof, da de jo gir sig lidt men det er ikke nok Er der nogle der har lykkes at finde sko til brede fødder? Mine fødder måler 25*11

Med venlig hilsen elefantfod

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2024

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

New Feet har gode sko til brede fødder. Det er ikke de mest sexede sko, men de er virkelig rare at gå i.

Anmeld Citér

20. februar 2024

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

zizzi har lanceret en sko kollektion til brede fødder

Anmeld Citér

20. februar 2024

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Min mand har brede fødder. 

Jeg køber i zalando.dk der kan du vælge bred og rund. Og de passer meget godt  

Anmeld Citér

20. februar 2024

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år
22. februar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
MamaGulloev skriver:

New Feet har gode sko til brede fødder. Det er ikke de mest sexede sko, men de er virkelig rare at gå i.

Dem må jeg prøve. Jeg tror faktisk noget af det jeg også finder rigtig svært er at skulle prøve SÅ mange forskellige sko, jeg opgiver næsten på forhånd. Og de fleste netsider skriver kun længden på skoen og ikke bredden   Så når man endelig har fået nogle sko så passer de alligevel ikke Jeg så opgiver jeg igen

Anmeld Citér

22. februar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
libramarie12 skriver:

Min mand har brede fødder. 

Jeg køber i zalando.dk der kan du vælge bred og rund. Og de passer meget godt  

Det har jeg prøvet, dem jeg har fundet har ikke været brede nok. Så det er træls at der ikke står noget om hvor brede de er

Anmeld Citér

22. februar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Septemberbarn2018 skriver:

Jeg har det samme problem pga. knyster. Hvis det er en gå-/løbesko, du mangler, så kan jeg anbefale denne fra Puma

Populære produkter hos Zalando: Puma-Neutrale løbesko - fire orchid/black/white https://www.zalando.dk/puma-scend-pro-unisex-neutrale-loebesko-fire-orchidblackwhite-pu144a0b3-q11.html

Må jeg være så fræk at hvor brede fødder du har ? Samt hvor dine knyster er ? Mine sidder nemlig på ydersiden af foden, og primært kan jeg kun læse om dem på indersiden

Anmeld Citér

22. februar 2024

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år
Kis92 skriver:

Må jeg være så fræk at hvor brede fødder du har ? Samt hvor dine knyster er ? Mine sidder nemlig på ydersiden af foden, og primært kan jeg kun læse om dem på indersiden

De er ca. 10 cm, men jeg har stadig god plads i de her sko (jeg er ret sensitiv med sko, der trykker/rører siderne af mine fødder).

Mine knyster sidder ved storetåens rod, så det er nok dét, du kalder indvendig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.