LotteN skriver:
Lærke er blevet snottet, næsen løber derud af, men ingen feber eller hosten.
Dog begyndte hun at hoste lidt i nat (meget lidt) og det var meget hæst... og da jeg så henter hende fra dagplejen, siger hun hun hostede som en sæl. da hun lige var vågnet fra hendes lur og min dagpljeer nævnte i denne sammenhæng falsk strubehoste.
nu har jeg læst lidt om det på nettet, men er i tvivl. Hvis hun ikke hoster ellers, kan det så være det? har ikke hørt hende hoste en eneste gang siden vi er kommet hjemmm. er lidt forvirret.. så håber nogen kan hjælpe??
Jeg vil starte med at sige at hvis hun har falskstrubehoste, vil i ikke være det mindste i tvivl, forså har i fået en søløve i huset 
Hvis det er falskstrubehoste må hun ikke få det for varmet, for det gør det kun værre
Og som ann-kristina skriver er det bedste middel kold luft.
Det starter som regl om natten og i skal ikke regne med meget søvn.
Hvis hun viser tegn på at have svært ved at få luft, så skal i kontakte vagtlægen, da det muligvis kan være nødvenidig at komme en tur på skadestuen og få en maske med medicin som også bruges til atsam patienter.
Mvh.
Mor.sander - som har tilbragt mange vågne nætter og mange timer på sygehuset sammen med Simon pga. falskstrubehoste.
Som heldivis er vokset fra de slemme anfald
Anmeld