Digitale medier og børns venner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
3 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. februar 2024

321

Profilbillede for 321

Er i venner med jeres børns venner på Instagram/facebook osv.  ? 

Og I så fald hvorfor /hvorfor ikke ? 

jeg kan dog ikke selv finde på at ansøge mine børns venner om at være venner med dem, men har fået nogen anmodninger fra et par stykker af deres venner .  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2024

Anonym

Nej. Jeg er heller ikke venner med mine børn eller deres venner. Hverken på Facebook eller Instagram. 

Jeg snapper med mine børn. 

Jeg er meget privat anlagt og bryder mig egentlig ikke så meget om Facebook og det med venskaber. Har mange kollegaer og forældre til mine børns klassekammerater der anmoder om venskab og det hader jeg faktisk. Jeg bryder mig ikke om at afvise og jeg bryder mig heller ikke om at være ven med dem, da dem jeg er venner med på Facebook er nogle som er en del af mit liv og ikke “hurtige/tilfældige” venskaber. Men Facebook er nemt i forhold til grupper med børnenes skoler, fodbold osv. 

Anmeld Citér

18. februar 2024

EKAB

Profilbillede for EKAB

Nej, det er jeg ikke. Men jeg er venner med nogle af deres forældre på sociale medier

Jeg ville acceptere det, hvis deres venner sendte en anmodning.. De kommer jo i vores hjem, så hvorfor pokker skulle vi ikke være venner på sociale medier  

Anmeld Citér

19. februar 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Mine børn er så små endnu, så de har ikke facebook, men er venner med deres forældre, kan ikke se hvorfor jeg ikke skulle acceptere en anmodning når det kommer dertil 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.