sådan noget forbasket lort...jeg kan ikke finde ud af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. april 2008

Loggidut

jeg kan simpelthen ikke hitte rede i at hive mine videoer ud af min telefon....arrrrk....jeg kan kun proppe noget fra computeren ind i fonen, men ikke den anden vej...hvad pokker gør jeg forkert?

jeg fatter det ikke:(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2008

Nadi

Er det via et kabel (usb-stik)?

Har du prøvet en anden indgang, hvis altså der er flere stik på computeren??

-Nadia

Anmeld

15. april 2008

Loggidut

ja det er ikke forbindelsen til fonen, men det har et eller andet at gøre med de programmer jeg har...jeg kan smide musik på fonen, men jeg kan ikke hive det ud...???

jeg er blank, tror sgu jeg skal ha hjælp at hunni, hun er jo som regel stærk på det her plan!

Anmeld

15. april 2008

Nadi

Ja så kan jeg ikke hjælpe dig, for da jeg havde problemer med det var det bare at prøve en anden indgang.

Håber du finder ud af det da, hader når lortet ikke vil som man vil!

Anmeld

15. april 2008

Loggidut

ha ha...jeg ved jo godt det er en fejl 40...altså 40 cm væk fra skærmen...jeg har forsøgt alle indgangene i starten, og da jeg endelig fik forbindelse til fonen, ja så viste det sig jeg ikke kan finde ud af hvad program jeg skal bruge...eller også har jeg det ikke...men ellers tak nadi, det var smadder sødt af dig at forsøge!

Anmeld

15. april 2008

Marco2

Har din comp og tlf ikke bluetooth? For så er det da bare at skabe kontakt via den og så overføre. Så er du fri for kable, programmer og andet tam-tam...

Anmeld

15. april 2008

Loggidut

noooo...ingen bluethoth...og folk tror jeg er skør når jeg siger det...men jeg har kun inferrød...ja og så kablet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.