Gele Royal, virker det? - eller andet med effekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.787 visninger
13 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. februar 2024

Anonym trådstarter

Nu har jeg læste om flere der skriver om det der Gele Royal og de har brugt det, men virker det faktisk og hvordan tager man det? 

Vi står i en situation hvor vi indefor få måneder måske skal vælge imellem om vi vil fortsætte pb eller om min mand skal prøve en ny behandling som måske virker på hans sygdom(den han for nu ser ud til muligvis ikke at virke). Det valg vil jeg helst ikke skulle stå i, så er villig til stort set alt lige nu for at øge chancerne for graviditet de næste måneder!

Hvis der er andre god råd tager jeg imod dem med kyshånd!

Jeg er i gang med at tabe mig, men ikke overdrevet hurtigt, jeg træner et par gange om ugen, tager gravid vitamin.

Jeg har indtil nu ikke brugt æl test, men tænker at prøve det i næste cyklus, burde have haft æl i sidste uge.

Jeg håber nogle kan hjælpe med gode råd!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2024

Imaong90

Profilbillede for Imaong90

Følger lige med da jeg overvejer at købe det 

Anmeld Citér

12. februar 2024

Orkide321

Altså det gjorde at min cyklus blev stabil. Havde cyklus på 30-33 dage. Den første måned jeg tog det, blev min cyklus 28 dage. Den anden måned jeg tog det, blev jeg gravid. 
tog kuren, 3 piller på første mens dag i 10 dage, 2 piller i 5 dage og 1 i 2-3 dage. 

Anmeld Citér

12. februar 2024

Anonym trådstarter

Orkide321 skriver:

Altså det gjorde at min cyklus blev stabil. Havde cyklus på 30-33 dage. Den første måned jeg tog det, blev min cyklus 28 dage. Den anden måned jeg tog det, blev jeg gravid. 
tog kuren, 3 piller på første mens dag i 10 dage, 2 piller i 5 dage og 1 i 2-3 dage. 

Tak.

Når man så har taget kuren, hvis ikke man er blevet gravid, holder man så pause og starter igen næsten gang man får mens, eller fortsætter man med 1 piller om dagen frem til man bliver gravid?

Anmeld Citér

12. februar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Jeg har kun taget dem i 1 cyklus. Testede svagt positiv, på en almindelig g-test i lørdags og på en tidlig g-test idag, 

De så sådan ud.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. februar 2024

Anonym trådstarter

MortilF skriver:

Jeg har kun taget dem i 1 cyklus. Testede svagt positiv, på en almindelig g-test i lørdags og på en tidlig g-test idag, 

De så sådan ud.

Tak og tillykke!

Har du taget den kur der er skrev om ovenfor eller hvordan?

Anmeld Citér

12. februar 2024

MortilF+V

Anonym skriver:

Tak og tillykke!

Har du taget den kur der er skrev om ovenfor eller hvordan?

Tak

Jeg tog 3 i 10 dage, 2 i 10 dage og derefter 1 i 6 dage..Dagen efter (lørdag) testede jeg, da jeg havde de ondeste lændesmerter og ømhed/stik I underlivet, der afveg for dem jeg normalt får op til mens.

Jeg bør være 4+0 idag.

Anmeld Citér

12. februar 2024

Anonym trådstarter

MortilF skriver:

Tak

Jeg tog 3 i 10 dage, 2 i 10 dage og derefter 1 i 6 dage..Dagen efter (lørdag) testede jeg, da jeg havde de ondeste lændesmerter og ømhed/stik I underlivet, der afveg for dem jeg normalt får op til mens.

Jeg bør være 4+0 idag.

Tak, tror jeg skal købe sådanne en pakke og forsøge, tænker ikke det kan gøre noget værre

Anmeld Citér

12. februar 2024

MortilF+V

Anonym skriver:

Tak, tror jeg skal købe sådanne en pakke og forsøge, tænker ikke det kan gøre noget værre

Det tror jeg bestemt ikke. Det kan jo ikke skade.

Anmeld Citér

13. februar 2024

Anonym

Er det gelé royal Bidro eller er det Bidro pms i har taget som kur ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.