Okay, mærkelig sex spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.122 visninger
11 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. februar 2024

Anonym trådstarter

Hej alle, 

Jeg har kun været sammen med min kæreste, så ved ikke om det er normalt.

Når vi har haft sex = han er kommet. Er der altid små brune pletter på lagnet Er det manglende hygiejne eller normalt? Jeg synes nemlig at det er lidt små klamt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Det har jeg aldrig oplevet før lyder da mystisk

Anmeld Citér

12. februar 2024

Tullebadulle

Det har jeg aldrig oplevet. Er det brunt blod eller afføringssgtigt? Lugter det?

Hvis det er brune pletter fordi man gnubber røven mod lagnet … tja så er det vel dårlig hygiegne. Men det lyder lidt voldsomt..

Anmeld Citér

12. februar 2024

Anonym trådstarter

Det er nemlig afføring og hvis det var normalt, så ville jeg nemlig ikke sige noget ☺️

Anmeld Citér

12. februar 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Det er nemlig afføring og hvis det var normalt, så ville jeg nemlig ikke sige noget ☺️

Det er dårlig hygiejne i så fald  

køb eventuelt en pakke vådservietter til efter toiletbesøg hvis i ikke har vane med at vaske/skylle efter toiletbesøg.

Anmeld Citér

12. februar 2024

Hanspige

Nej det er ikke normalt. 

Det lyder som dårlig hygiejne. 

Hvad siger han selv til det? 

Anmeld Citér

12. februar 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Er du sikker på, at det kommer fra din kæreste? 

Tænker at der måske kan komme noget ud fra tarmen på dig, når han kører frem og tilbage? 

Eller har I analsex?

Anmeld Citér

12. februar 2024

Anonym trådstarter

Helt 100 på at det er fra ham haha ��

Anmeld Citér

12. februar 2024

Tullebadulle

Så må det da lugte hvis du slikker ham . Øv.

Det er godt nok en svær samtale.. men nødvendig. 

Du kan købe en intim creme på apoteket. Den smører man på foran og bagtil og tørre af med papir. Det bliver lugtfrit og efterlader huden cremet og ikke tør. Jeg bruger den selv og der forhindrer “lugten af fisk” man godt nogen gange kan opleve lidt, selv med bad hver dag.

I kan gå i bad hver aften og være rene når I går i seng. Men du er nødt til st tale med ham om det. 

Måske lidt klamt.. men er der bremsespor i underbukserne? Så tyder det jo på han ikke tørrer sig ordentlig.

Anmeld Citér

12. februar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Helt 100 på at det er fra ham haha ��

Jeg er lidt i tvivl om hvad du spørger om. Du skriver selv, at du ikke synes det er normalt, ellers ville du ikke spørge.. Det er det selvfølgelig ikke. Hvad siger din kæreste til det? Det skriver du ikke. Det må da være noget I har talt om, når der skal skiftes lagener hver gang I har sex? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.