Vi er for nylig blevet enige om at forsøge at lave nogle aktiviteter ud af huset i weekenden, der ellers nemt ender med praktiske gøremål. Vi vil helst afsted om lørdagen, så vi stadig har søndagen til at dovne i. Vi har en masse ideer til steder, planen var at komme afsted fra morgenstunden, spise frokost på stedet og så bare få rugbrød til aftensmad.
Allerede i denne weekend er det så gået galt pga sygdom igår. Vi vidste ikke hvad vi ville stå op til i dag, og har derfor ikke planlagt noget. Men her til morgen er alle ok friske.
Jeg kan godt allerede nu se at dagen ender med ingenting hvis vi ikke kommer afsted, men er tom for ideer ift noget der kun tager en halv dag (frokost er planlagt, så vi kan først komme afsted efter frokost).
Hvad kan man finde på til en kedelig søndag eftermiddag?
Vi bor i Østjylland, gider klart nok ikke køre i timevis når vi kun har ca 4-5 timer til rådighed, og det behøver heller ikke koste en formue når nu det kun er en halv dag.
Jeg har selv tænkt en tur i skoven, men må indrømme jeg reelt synes det er kedeligt, fx svømmehal er lidt udelukket pga efterslæb af forkølelse.
Nogen gode ideer? Vores børn er 9 & 12
Anmeld
Citér