Alene hjemme om aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.603 visninger
5 svar
9 synes godt om
10. februar 2024

AGAN1

Profilbillede for AGAN1

Hej skønne mennesker 

jeg har en 13 årige som efterspørger at være alene hjemme om aften . Altså hele aften .

Ville I være trygge ved det ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2024

Darling

Ja, nu er mine børn ikke så gamle endnu. Jeg har været alene hjemme siden jeg var 12 mine børn får også lov til at være alene hjemme når de er 13 hvis de spørger og de passer ind. 

Anmeld Citér

10. februar 2024

hej123hej

10. februar 2024

Flnad84

du kender dit barn bedst…

Da min ældste var 13 år og 4 mdr var han alene hjemme i Aarhus da resten af familien tog til kbh med overnatning. Vi har to hunde, naboerne var hjemme og hans far og farmor bor hhv 20 og 10 min væk. Han glædede sig helt vildt og det gik hel uden problemer. 

jeg kunne så ikke finde på at gøre det med hans lillebror der nu har præcist samme alder - tænker først om minimum 1 år

Anmeld Citér

10. februar 2024

MorTilEnDreng

AGAN1 skriver:

Hej skønne mennesker 

jeg har en 13 årige som efterspørger at være alene hjemme om aften . Altså hele aften .

Ville I være trygge ved det ?

Nu er min søn ikke så gammel endnu. Men hvis han selv efterspørger det til den tid og samtidig er fornuftig og ansvarlig så ser jeg intet problem i det 

Anmeld Citér

10. februar 2024

AGAN1

Profilbillede for AGAN1

Tusind tak for jeres svare , det er rart med bekræftelser fra andre for jeg var virkelig i tvivl . Nu har hun ikke fået lov idag men så kan hun glæde sig til næste gang hun gerne vil det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.