Syge diagnoser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. februar 2024

Anonym trådstarter

Jeg vil egentlig ikke noget med det her opslag. Jeg er blot nysgerrig. Hvor mange af jer har børn med diagnoser  ? Min søn har Epilepsi og har haft det i mange år. Det er ikke den form han vokser fra og derfor er vi kede af det på hans vegne selv om vi ikke viser det. Men jeg føler mig meget alene om det da ingen fra min omgangskreds har børn der er syge heldigvis. Jeg har ingen og tale om det for jeg føler ikke de forstår mig sorg. Vi gik fra en sund og rask dreng til en dreng med ugentlige anfald og meget medicin. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Jeg vil egentlig ikke noget med det her opslag. Jeg er blot nysgerrig. Hvor mange af jer har børn med diagnoser  ? Min søn har Epilepsi og har haft det i mange år. Det er ikke den form han vokser fra og derfor er vi kede af det på hans vegne selv om vi ikke viser det. Men jeg føler mig meget alene om det da ingen fra min omgangskreds har børn der er syge heldigvis. Jeg har ingen og tale om det for jeg føler ikke de forstår mig sorg. Vi gik fra en sund og rask dreng til en dreng med ugentlige anfald og meget medicin. 

Jeg forstår godt dine tanker og følelser, specielt sorg delen, har selv et barn med diagnose, dog ikke epilepsi. Ved der er gruppe for forældre til børn med epilepsi på Facebook, tænker sådan et fællesskab, vil gøre dig godt

Anmeld Citér

10. februar 2024

Anonym

Der er mange med udfordringer når man kradser i overfladen… 

Jeg har to børn… den ene har diabetes lg den anden har autisme (aspergers). 

Det hjælper rigtig meget at være med i en forældregruppe på Facebook.. og læse om andres løsninger og frustrationer (og glæder).

Anmeld Citér

10. februar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg forstår godt dine tanker og følelser, specielt sorg delen, har selv et barn med diagnose, dog ikke epilepsi. Ved der er gruppe for forældre til børn med epilepsi på Facebook, tænker sådan et fællesskab, vil gøre dig godt

Ja jeg burde også være medlem. Tror jeg gør det når jeg får lidt mere overskud 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.