Bedste sutteflaskemærke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2024

hej123hej

Profilbillede for hej123hej
Tip! skriver:

Her har vi været kæmpe fan af medela.
Har haft 10 store og nok også 10 små. 

Har haft brugt mam flaskerne ifm job og syns de var herre træls at gøre rene. 

Tak for svar

Regner med at smide dem i en sæbebalje med vand i vasken efter brug, indtil de skal i sterillisator, uanset hvad mærke det bliver, kan forstå rengøring er en killer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2024

Tip!

hej123hej skriver:

Tak for svar

Regner med at smide dem i en sæbebalje med vand i vasken efter brug, indtil de skal i sterillisator, uanset hvad mærke det bliver, kan forstå rengøring er en killer

Jeg samlede dem blot i en kasse i vasken og fiksede flasker hver anden dag ca. 

Ikeas flaskerenser er virkelig god til flasker med snæver åbning - som medela flaskerne er. Har købt alverdens andre flaskerensere, men kun dem fra ikea har holdt. 
- jeg vaskede dem af med sæbe, skylle skylle og hældte så kogende vand i. Nemt og jeg slap for (endnu) en maskin dims i køkkenet. 

Anmeld Citér

9. februar 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Vi har brugt mam. Da vi stod en aften akut og måtte prøve en sutteflaske, var det den der var med i en gratispakke. Syntes det var smart at man let kunne sterilisere den i mikroovnen, så det blev bare dem vi fortsatte med. De fungerede, men andre har sikkert også været gode

Anmeld Citér

9. februar 2024

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Mam antikolik. De kan steriliseres direkte i mikroovnen uden særlig sterilisator

Anmeld Citér

9. februar 2024

hej123hej

Tip! skriver:

Jeg samlede dem blot i en kasse i vasken og fiksede flasker hver anden dag ca. 

Ikeas flaskerenser er virkelig god til flasker med snæver åbning - som medela flaskerne er. Har købt alverdens andre flaskerensere, men kun dem fra ikea har holdt. 
- jeg vaskede dem af med sæbe, skylle skylle og hældte så kogende vand i. Nemt og jeg slap for (endnu) en maskin dims i køkkenet. 

Vi har også ryddet en hylde i et overskab til den, fik en til ingen penge på brugtmarkedet - gider ikke have den til ‘pynt’. Tak for børstetip

Anmeld Citér

9. februar 2024

hej123hej

Lillehjerte skriver:

Vi har brugt mam. Da vi stod en aften akut og måtte prøve en sutteflaske, var det den der var med i en gratispakke. Syntes det var smart at man let kunne sterilisere den i mikroovnen, så det blev bare dem vi fortsatte med. De fungerede, men andre har sikkert også været gode

Det er også derfor vi havde haft i tankerne at gå med dem

Anmeld Citér

9. februar 2024

hej123hej

Ønskebaby1987 skriver:

Mam antikolik. De kan steriliseres direkte i mikroovnen uden særlig sterilisator

Ja, det er nemlig brandsmart også hvis man er i byen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.