Whatsapp funktioner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.051 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. februar 2024

Anonym trådstarter

Hejsa

Må lige spørge de kloge hoveder herinde, hvad dette betyder.. 

Jeg har haft en ven, som måske/måske ikke har afbrudt forbindelsen til mig. Jeg kan stadig se hans profil billede, alle mine beskeder til ham står dog kun markeret med et enkelt gråt flueben  

Jeg kan pludselig heller ikke længere se "senest set"..

hvad betyder dette? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2024

Anonym

Når en kontakt blokerer dig på WhatsApp, kan du ikke se sidst set tid. Så hvis du ikke ser en kontakts sidst set, kan du tage det som en indikation af, at han / hun muligvis har blokeret dig. WhatsApp inkluderer dog muligheden for at skjule sidst set, så dette er ikke en sikkerhed for, at du er blevet blokeret.

https://gear-online.dk/saadan-ved-du-om-nogen-har-blokeret-dig-paa-whatsapp.html

Anmeld Citér

9. februar 2024

Anonym trådstarter

Jeg kan stadig se hans profil billede... Er det ikke en indikation af, at han ikke har blokeret mig? 

Anmeld Citér

9. februar 2024

Anonym

Kan du skrive til ham? Så kan du se om beskeden går igennem.

Anmeld Citér

9. februar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kan stadig se hans profil billede... Er det ikke en indikation af, at han ikke har blokeret mig? 

Der står: hvis du ikke kan se en kontakts “sidst set”… 

Anmeld Citér

9. februar 2024

Anonym trådstarter

Jeg kan skrive til ham men der kommer kun et flueben, der er gråt 

Anmeld Citér

9. februar 2024

Anonym

Så har han nok blokeret dig.

Anmeld Citér

10. februar 2024

Anonym trådstarter

Jeg kan læse mig frem til at hvis jeg ikke kan tilføje ham til en gruppe chat, så har han blokeret mig. Jeg kan godt tilføje ham  

Anmeld Citér

11. februar 2024

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak

Personen har ikke blokerer dig, men begrænset dig i, hvad du kan se. Drt kan man sagtens. Du kan godt gøre sådan, at der ikke er nogen som kan se hvornår du sidst har været online, og om beskeden er læst. 
dog hvis der kun er 1 flueben men ikke 2 så har personen ikke modtaget din besked. Det er først når der er 2 flueben at beskeden er modtaget 

Anmeld Citér

12. februar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Jo, så har han ikke blokeret dig. Hvis der kun kommer ét flueben, så er det måske fordi han ikke har internet lige nu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.