Mærkelig test senere negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. februar 2024

Anonym trådstarter

Tog denne test i dag efter at have holdt mig i 2,5 time. Det er en tidlig test fra babyplan, og jeg er evt. 3+5 i dag. Senere tog jeg en ny test (samme slags), efter at have holdt mig i 3 timer og der var kun en nærmest ikke eksisterende skyggestreg og uden farve, negativ vurderer jeg… Kan den være falsk positiv den første eller er det mon en bio? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Den ser ugyldig ud da stregen ikke er hel. Jeg ville derfor ikke stole på den. Tag en ny i morgen

Anmeld Citér

8. februar 2024

Anonym

Jeg stemmer i med ugyldig eller en fejl på testen, hvis det er en bio går det ikke så stærkt når stregen er så kraftig

Tag en ny i morgen tidlig, det kan jo også være sin urin ikke er koncentreret nok i forhold til den mængde hcg du evt har i kroppen

Anmeld Citér

9. februar 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Når den kun er halv, ville jeg ikke stole på den.. Så vil råde dig til at tage en ny.. 

Derudover kan mange teste mest positiv på bestemte tidspunkter på dagen.. Jeg og min søster havde næsten altid helt usynlige streger om morgenen, selvom vi havde holdt os hele natten.. Men kunne til gengæld teste ret positive sen eftermiddag/tidlig aften der i starten af hver graviditet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.