Hvad tænker i om denne? (ÆL test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. februar 2024

Anonym trådstarter

Jeg har netop taget denne ÆL test og kunne godt tænke mig at høre, hvad i tænker om den. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2024

Unicorn1

7. februar 2024

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Negativ

Det der undrer mig er, at stregen stadig er så tydelig, som den er. Burde den ikke blive mere tydelig op til ægløsning og svagere igen efterfølgende?

Anmeld Citér

7. februar 2024

Anonym

Den er negativ og nej det burde den ikke. En æltest kan svinge i styrke hele cyklussen. Der er ikke noget som hedder næsten positiv når det kommer til æl. Den er enten positiv eller negativ. 

Mine svinger blandt andet i styrke, den kan helt utydelig for så at være positiv et par timer efter  

Anmeld Citér

7. februar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Den er negativ og nej det burde den ikke. En æltest kan svinge i styrke hele cyklussen. Der er ikke noget som hedder næsten positiv når det kommer til æl. Den er enten positiv eller negativ. 

Mine svinger blandt andet i styrke, den kan helt utydelig for så at være positiv et par timer efter  

Okay. Ja troede helt oprigtigt, at testen ville blive svagere igen efter ægløsning.

Jeg har nemlig testet positiv i denne cyklus, men jeg har stadig ømhed/stik i samme side. Så jeg var egentlig, mest af alt, nysgerrig på, hvad testen ville vise.

Anmeld Citér

7. februar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Okay. Ja troede helt oprigtigt, at testen ville blive svagere igen efter ægløsning.

Jeg har nemlig testet positiv i denne cyklus, men jeg har stadig ømhed/stik i samme side. Så jeg var egentlig, mest af alt, nysgerrig på, hvad testen ville vise.

Ikke nødvendigvis sådan fungerer de ikke, og positiv test betyder heller ikke at du har ægløsning eller får det. Det betyder blot at hormonet er stigende, din krop kan sagtens fejle æl og lave den senere eller springe den over.

Hvornår testede du positivt for æl?

Anmeld Citér

7. februar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ikke nødvendigvis sådan fungerer de ikke, og positiv test betyder heller ikke at du har ægløsning eller får det. Det betyder blot at hormonet er stigende, din krop kan sagtens fejle æl og lave den senere eller springe den over.

Hvornår testede du positivt for æl?

Jeg har 100 % haft ægløsning, det gjorde sindsygt ondt.

Æl test blev positiv d. 27/1, hvilket jo er  11 dage siden. Så derfor undrer det mig.

Jeg ved godt at LH varierer døgnet rundt, jeg har bare ikke oplevet, at en test så sådan ud, så længe efter.

Anmeld Citér

7. februar 2024

Anonym

Jeg har 100 % haft ægløsning, det gjorde sindsygt ondt.

Æl test blev positiv d. 27/1, hvilket jo er  11 dage siden. Så derfor undrer det mig.

Jeg ved godt at LH varierer døgnet rundt, jeg har bare ikke oplevet, at en test så sådan ud, så længe efter.

Prøv at tage en graviditetstest , hcg kan godt slå ud på ælteste det kan vi sagtens være det du mærker

Anmeld Citér

7. februar 2024

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Negativ

Tænker du, at den kunne blive positiv inden for de næste par dage?

Anmeld Citér

7. februar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Prøv at tage en graviditetstest , hcg kan godt slå ud på ælteste det kan vi sagtens være det du mærker

Seriøst. Allerede på det her tidspunkt? Jeg vil jo kun være 3+2/3+3, hvis jeg er gravid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.