Fostervandsprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.961 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. februar 2024

VPIP

Hej!

Jeg fik taget en fostervandsprøve på Herlev hospital 1/2. Er der nogen som har fået foretaget fostervandsprøve på Herlev H., som kan sige hvornår de fik svar? Synes ventetiden efterhånden er grotesk…

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2024

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
VPIP skriver:

Hej!

Jeg fik taget en fostervandsprøve på Herlev hospital 1/2. Er der nogen som har fået foretaget fostervandsprøve på Herlev H., som kan sige hvornår de fik svar? Synes ventetiden efterhånden er grotesk…

Det var jo her i torsdags? Det er da langt fra grotesk ventetid?

Nu var det ikke Herlev, men vi blev tilbudt moderkagebiopsi/fostervandsprøve/NIPT på Hvidovre, og fik at vide, at der ville gå op til 10 hverdage før svaret kom. Det kan jeg også se der står på Herlevs hjemmeside. 

Anmeld Citér

6. februar 2024

VPIP

nu mener jeg følelsesmæssigt grotesk.. jeg synes jo det er hårdt! Og du svarer heller ikke på mit opslag jeg spørger netop ikke ind til hvor lang ventetiden er ved hospitalet, det ved jeg da godt ��

Anmeld Citér

6. februar 2024

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
VPIP skriver:

nu mener jeg følelsesmæssigt grotesk.. jeg synes jo det er hårdt! Og du svarer heller ikke på mit opslag jeg spørger netop ikke ind til hvor lang ventetiden er ved hospitalet, det ved jeg da godt ��

Jeg læste dig opslag anderledes, beklager. Kan godt forstå hvad du mener med ventetiden, det kan jo være helt ulideligt. Håber du får nogle mere relevante svar, og ikke mindst selve svaret meget snart

Anmeld Citér

6. februar 2024

Pb18

Jeg fik det taget tilbage i 2022 på Herlev,vi fik svar efter 3 dage, men de havde også en stærk indikation for hvad de kiggede efter. Tror de skriver at de giver svar efter 7-10 hverdage. Men jeg forstår dig, ventetiden er ulidelig. Håber snart at i får svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.