Tegn på fødsel? Hurtig svien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. februar 2024

Anonym trådstarter

Hej med jer

Jeg har ca to uger til termin. Jeg er anden gangs fødende så jeg har prøvet at føde før. Med den første gik jeg ni dage over termin og fødsel startede med vandafgang uden at der var nogle ledende symptomer inden da.

Denne graviditet minder meget om den første, jeg har ikke så mange tegn på at fødslen skulle være lige på trapperne. Så jeg regner også lidt med at gå over termin denne gang. Jeg har dog i dag og igår fået sådan nogle hurtige niv agtig i underlivet, minder lidt om svien, og går hurtigt over igen. det er ikke blærebetændelse jeg har lige fået svar på test nemlig. Men det føles lidt sådan, hvis jeg skulle beskrive det. Jeg har ingen symptomer når jeg skal tisse. Og det kommer on/off. 

Nogen der har prøvet noget lignende? Er det bare kroppen der driller her op til

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2024

Anonym

Det eneste tegn på fødsel er vandafgang eller veer, så det er højest sandsynligt bare kroppen som driller. 

Jeg havde optakt i 4 uger her anden gang, det var forfærdeligt. Troede jeg var ved at gå i fødsel hele tiden pga voldsomme plukveer og murren. Da jeg så gik i fødsel nåede jeg næsten ikke ind

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.