Løn for at få passet børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
8 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. februar 2024

Anonym trådstarter

Hej.

Hvad synes I er en rimelig timeløn for en børnepasser til tre børn - en lille på 2 og to større på 6 og 8?

For en under 18 og for en over 18?

Det er bare til lejlighedsvis pasning, ikke noget fast

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

100 i timen og så penge til mad mm. (over 18). Ville ikke lade en under 18 passe et barn på 2

Anmeld Citér

5. februar 2024

Anonym

100-150 i timen og jeg vil heller ikke lade nogen under 18 passe mine børn. Om de så er 2 år eller 10 år

Anmeld Citér

6. februar 2024

Anonym

Vi har en barnepige på 16 år hun få 85:kr + mad . Vi er rigtig glade for hende . Og har den bedste mavefornemmelse for at det fungerer børnene elsker hende to styk under 10 år 

Anmeld Citér

6. februar 2024

Anonym

Under 18 mellem 75 og 100 + mad og over 18 mellem 100 og 125

Anmeld Citér

6. februar 2024

Anonym

Vi har en barnepige på 16 år hun få 85:kr + mad . Vi er rigtig glade for hende . Og har den bedste mavefornemmelse for at det fungerer børnene elsker hende to styk under 10 år 

Lyder dejligt I har fundet en I stoler på :-). Jeg var selv barnepige for en 2 årig og en 4 årig fra jeg var 12 år. Helt uproblematisk.

Ellers tænker jeg omkring 100 kr. Men måske lidt mere, hvis der er 3 børn?

Anmeld Citér

6. februar 2024

Tip!

Min barnepige får 100 kr i timen + forplejning. Hun er over 18 år. Hun kommer til at hente min søn fra institution fast hveranden fredag, da jeg selv skal lukke på job. Det drejer sig om 2 timer. 

Anmeld Citér

6. februar 2024

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.

Vores barnepige har brokket sig over sin løn, så jeg blev helt i tvivl om vi var nærige - men kan se, vi ligger meget på linje med jer andre - så det var rart.

Anmeld Citér

7. februar 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Spørg hende/ham nysgerrigt hvad utilfredsheden bunder i…. er opgaven for stor, er der bedre løn at hente i andre jobs, hvor kan I mødes? Jeg tænker at tre børn (som ikke er ens egne og hvor én er så lille) kan være lidt af en opgave, så det skal lønnen gerne afspejle, hvis det er en barnepige man er glad for og gerne vil beholde i lang tid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.