Ladcykel til 3 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. februar 2024

Ø3

Profilbillede for Ø3

hej med jer

Venter mit 3. barn og ville egentlig gerne høre hvordan andre har “installeret” deres ladcykel i samme situation. Jeg har en ladcykel med bænk på begge sider, altså plads til 4 børn, men tænker det ville være rart, at fjerne den ene og finde en løsning hvor man kan transportere baby nemt uden at skulle stå og pakke baby i indsats ude i ladcyklen og skulle tage baby op når den sover og sådan noget. Tænker med evt. autostol eller andet, men er der så også plads til at de to andre kan sidde? De vil være 5 og 3 når baby kommer.

Hvad har i af erfaringer? ☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2024

Anonym

Vi havde et babysæde beregnet til ladcykel, da vi fik nr 3. Det var lidt trangt, men det gik.

Da han voksede ud af det, sad han bare med trepunktssele med en af de store ved siden af,  det gik fint.

Jeg tror, sædet var fra Winther. Jeg købte det brugt, jeg synes det var ret dyrt fra nyt for noget, der skulle bruges så relativt kort tid. Men jeg kunne så sælge det videre bagefter, så udgiften endte faktisk med ikke at være så stor

Anmeld Citér

5. februar 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Vi har også bare haft et sæde til en ladcykel, de må jo alligevel ikke stå og sove i en autostol

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.