Sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.496 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. februar 2024

Anonym trådstarter

Vi døjer med forkølelse, hoste og ondt i halsen hele tiden og det er noget langtrukkent noget.

det er ikke corona og heller ikke bakteriel. Det er kun en virus siger lægen. Og vi har været på apoteket for diverse håndkøbsmedicin. 

døjer i andre også med at man er kronisk syg denne vinter og hvor lang tid har jeres varet ? 
vi er ellers aldrig som i aldrig syge normalt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonym skriver:

Vi døjer med forkølelse, hoste og ondt i halsen hele tiden og det er noget langtrukkent noget.

det er ikke corona og heller ikke bakteriel. Det er kun en virus siger lægen. Og vi har været på apoteket for diverse håndkøbsmedicin. 

døjer i andre også med at man er kronisk syg denne vinter og hvor lang tid har jeres varet ? 
vi er ellers aldrig som i aldrig syge normalt. 

Jeg var igennem samme omgang sidste vinter. Først Corona i dec 22 og derefter virus med hoste, øm I halsen og høj feber (over 40 i feber), af 1 til 1 1/2 uges varighed af gangen, i både januar, februar, marts og april måned 23. Det er forfærdeligt at være i.

Jeg hostede nonstop i ca 7 uger og var ved at blive vanvittig til sidst.

Jeg håber, at det snart bliver bedre

Anmeld Citér

4. februar 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jep.. Jeg var til lægen med mellemørebetændelse efter at have hostet i 4 uger.. Lægen sagde, at der er en forkølelse i den her vinter, som bare hænger fast! 

Vi begyndte alle at hoste i slutningen af november og er først nu begyndt at slippe for hosten - men hoster stadig flere dage om ugen, og har stadig nedsat hørelse efter mellemørebetændelse (som jeg fik 24. December)

Anmeld Citér

4. februar 2024

Anonym

Vi var syge med hvad vi kunne rage til os fra november til start januar. Nu tror jeg også vi har haft alt, så vi satser på at det er slut for nu.

Anmeld Citér

4. februar 2024

B&J

Oktober november december og nu januar ja der har vi været på skidt med

Dårlig mave

Rs virus

Corona 

Snot og hoste mange gange 

Og vi er normalt aldrig som i aldrig syge

Anmeld Citér

4. februar 2024

Anonym

Alle lå syge omkring os i december, men ikke os 

Men nu kommer det.

Den yngste lå i en uge med feber for 14 dage siden.

Nr 1 er forkølet har dog ikke ligget.

Manden lå i går med opkast

Nr. 3 har brugt dagen på at kaste op og har feber

Anmeld Citér

4. februar 2024

Carina:-)

Ja siden corona er vi syge nærmest hele tiden.

Jeg er tilknyttet sygehuset af anden årsag- men der siger lægerne at det er simpelthen pga vi var isoleret.  Det kan tage år inden vores immunforsvar er på toppen igen.

Så det er helt normalt at vi alle rager alt til os pt.

Forhåbentlig er det bedre næste år

Eller næste igen.

Anmeld Citér

4. februar 2024

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Ja siden corona er vi syge nærmest hele tiden.

Jeg er tilknyttet sygehuset af anden årsag- men der siger lægerne at det er simpelthen pga vi var isoleret.  Det kan tage år inden vores immunforsvar er på toppen igen.

Så det er helt normalt at vi alle rager alt til os pt.

Forhåbentlig er det bedre næste år

Eller næste igen.

Ja. Havde godt tænkt tanken at det en form for eftervirkninger af at vi havde nogle år Hvor vi var isoleret. Snakkede med lægesekretæren, for min den ældste begyndte at få lussingesyge og lægesekretæren sagde at der var rigtigt meget sygdom af alt slags for tiden 

Anmeld Citér

4. februar 2024

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Jep.. Jeg var til lægen med mellemørebetændelse efter at have hostet i 4 uger.. Lægen sagde, at der er en forkølelse i den her vinter, som bare hænger fast! 

Vi begyndte alle at hoste i slutningen af november og er først nu begyndt at slippe for hosten - men hoster stadig flere dage om ugen, og har stadig nedsat hørelse efter mellemørebetændelse (som jeg fik 24. December)

Ja og det er vidst den forkølelse der hænger fast i mig også.. er så træt af hoste og snot. 

Anmeld Citér

4. februar 2024

Anonym

Sidste vinter var vi syge på skift i hele januar og februar - halsbetændelsr, omgangssyge, forkølelse med feber, mere omgangssyge. Der var 0 dage i januar og februar hvor vi alle var afsted - det er ikke en overdrivelse.

I år har vi stort set ikke været syge. Jeg tror, at vi kom igennem det hele og har et tiptop immunsystem nu. Jeg hepper på, I snart er igennem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.