Hvad tænker du hvis din mand siger nej tak til sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Altid sex

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.099 visninger
9 svar
2 synes godt om
2. februar 2024

Mand eller mus eller intet

Hey 

Lige et spørgsmål. 

Vi Hør tit om at det er et problem for mange mænd, hvis kvinden siger nej tak til sex, Hvad  du hvis det er modsat altså manden der siger nej tak. Bliver du så nervøs om at der er noget galt eller hvad. ? ��

Hilsen tøffelhelten 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Vi har begge haft sex uden at have den store lyst i starten.. Men det har vi jo så fået undervejs.. 

Men vi har også begge sagt okay, når den anden har sagt nej.. Og så må man enten klare det selv eller fjerne tankerne fra sex

Anmeld Citér

2. februar 2024

MorTilEnDreng

Mand eller mus eller intet skriver:

Hey 

Lige et spørgsmål. 

Vi Hør tit om at det er et problem for mange mænd, hvis kvinden siger nej tak til sex, Hvad  du hvis det er modsat altså manden der siger nej tak. Bliver du så nervøs om at der er noget galt eller hvad. ? ��

Hilsen tøffelhelten 

Jeg har ikke sex med nogen hvis jeg ikke har lyst til det. Og hvis min partner bliver sur over det er det hans eget problem. Kan ikke fremtvinge lyst. Nu det så yderst sjældent jeg ikke har lyst, så det er heldigvis ikke et problem vi har. 
Ville først blive nervøs hvis det var ofte der blev sagt nej og det er kommet pludseligt 

Anmeld Citér

2. februar 2024

MorTilEnDreng skriver:

Jeg har ikke sex med nogen hvis jeg ikke har lyst til det. Og hvis min partner bliver sur over det er det hans eget problem. Kan ikke fremtvinge lyst. Nu det så yderst sjældent jeg ikke har lyst, så det er heldigvis ikke et problem vi har. 
Ville først blive nervøs hvis det var ofte der blev sagt nej og det er kommet pludseligt 

Tak for svar 

Anmeld Citér

2. februar 2024

MorTilEnDreng skriver:

Tak for svar  

Anmeld Citér

2. februar 2024

Baby.mamma

Jeg synes ikke, at din afstemning afspejler det, du ønsker svar på. Men ja, vi har begge gjort det, uden at have haft lyst først. 

Og det er da ikke fedt med en "afvisning", og logisk nok, ved jeg jo også godt, at det ikke er en afvisning af mig, at jeg bare har mere lyst, samt at der kan være træthed osv., som spiller ind. Så at han givet vis ikke har villet, er ikke det fedeste, men så er der en dag i morgen

Anmeld Citér

2. februar 2024

Cerenia

Det kommer jo an på mange ting. Er det hver gang man bliver afvist? Eller ind i mellem? 

hvis han ikke havde lyst tænkte jeg nok bare ‘cool, han er sikkert træt’ eller whatever. Hvis det derimod var hver gang så tænker jeg der stikker noget dybere under som vi sammen kan undersøge og være nysgerrige på. 

Ville aldrig vende det indad (at det var fordi han ikke var tiltrukket af mig længere). Jeg går ud fra han ville kommunikere hvis det var tilfældet. 

Anmeld Citér

3. februar 2024

Mt_2020

Nej Vi har begge perioder og selvfølgelig forskudt af hinanden, hvor den ene af os bare ikke har lyst til sex.

Anmeld Citér

3. februar 2024

Maricella

Profilbillede for Maricella
Mt_2020 skriver:

Nej Vi har begge perioder og selvfølgelig forskudt af hinanden, hvor den ene af os bare ikke har lyst til sex.

Samme her, det er bare livet. Vi snakker om tingene og tager trykket selv i de perioder.

Anmeld Citér

6. februar 2024

Christian Darcy

Profilbillede for Christian Darcy

Hvis min partner har lyst til sex vil det oftest give mig lyst til at have sex, men hvis jeg er for træt eller uoplagt vil jeg sige det.

Jeg har aldrig oplevet at det ikke er blevet respekteret eller forstået.

På samme måde har jeg oplevet det omvendt i mine sidste to lange forhold.

I et tidligere forhold var der stor forskel på vores lyst, og over tid oplevede jeg det som problematisk - og min partner ligeså. Jeg tror det er een af de ting der gerne skal være på plads for et godt og ukompliceret forhold at man har nogenlunde samme lyst.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.