Temu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.195 visninger
11 svar
16 synes godt om
31. januar 2024

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er der evt nogen herinde, som har erfaring med at bestille ting fra temu?

Hvis ja

Hvad bestilte du?

Hvordan var kvaliteten?

Hvor lang leveringstid var der, og kom det til tiden?

Hvordan passer det med din normale str, hvis du bestilte tøj? Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2024

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Min mand bestilte noget derfra. Det stinker af kemikalier.   Der har været lidt i medierne om at man vil undersøge om produkterne lever op til europæiske standarder for brug af allergifremmende stoffer og arbejdsforhold for dem der producerer det  etc. Men det var jo så heller ikke et svar på dit spørgsmål mht størrelser etc. Sorry

Anmeld Citér

31. januar 2024

hej123hej

Profilbillede for hej123hej

Kvaliteten var fin til prisen, tingene kom til tiden - alle sendt fra Sverige. 
Intet tøj i blandet.

Var selv meget skeptisk, så havde bare tænkt “pyt, vi prøver sgu”, for tror der er sindssygt meget bras derinde

Anmeld Citér

31. januar 2024

Hanspige

Dårlig erfaring. Det har alt sammen været langt tid om at komme og af temmelig dårlig kvalitet.  

Anmeld Citér

31. januar 2024

nanan78

Profilbillede for nanan78
Minime2018 skriver:

Min mand bestilte noget derfra. Det stinker af kemikalier.   Der har været lidt i medierne om at man vil undersøge om produkterne lever op til europæiske standarder for brug af allergifremmende stoffer og arbejdsforhold for dem der producerer det  etc. Men det var jo så heller ikke et svar på dit spørgsmål mht størrelser etc. Sorry

Italien gennemførte en sådan undersøgelse. 90% af varerne levede ikke op til EU- godkendelse. 
Det er mig en gåde, at vi som forbrugere ikke er mere kritiske, men lader os lokke af reklamestorm og priser så billige, at det jo umuligt kan være ok. 

Anmeld Citér

31. januar 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Det er en meget god rettesnor for al vores adfærd når vi handler som forbrugere, at når noget er så billigt, at det næsten ingen mening giver, så er det som regel fordi der betales dyrt på en eller flere af følgende poster:

- Kemikalier og andre risici, manglende godkendelser mv.

- Ukendte (og temmelig givet også umenneskelige) arbejdsforhold for de som arbejder i produktionen 

- Miljøbelastning (både i produkter af dårlig kvalitet og af transport)

Det følger derfor næsten logisk, at platforme som Temu (og lignende) er problematiske af mange årsager. Enten mennesker eller miljø, er temmelig sikre på at lide overlast. Det mindste problem, vil jeg sige, er at du risikerer at spilde penge på ubrugeligt bras. 

Anmeld Citér

31. januar 2024

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
nanan78 skriver:

Italien gennemførte en sådan undersøgelse. 90% af varerne levede ikke op til EU- godkendelse. 
Det er mig en gåde, at vi som forbrugere ikke er mere kritiske, men lader os lokke af reklamestorm og priser så billige, at det jo umuligt kan være ok. 

Tak  

Anmeld Citér

31. januar 2024

StineW79

Minime2018 skriver:

Hvad havde han bestilt? Vh Stine 

Anmeld Citér

31. januar 2024

StineW79

hej123hej skriver:

Kvaliteten var fin til prisen, tingene kom til tiden - alle sendt fra Sverige. 
Intet tøj i blandet.

Var selv meget skeptisk, så havde bare tænkt “pyt, vi prøver sgu”, for tror der er sindssygt meget bras derinde

Tak for et brugbart svar

Jeg overvejer forskellige småting, derfra. Feks sådan nogen glasophæng/uroer, med motiver, til haven/juletræet osv.

Har kig på et par forskellige fan baseret tilbehør, som feks nøgleringe, kalender og evt et par t-shirts, og kunne nemlig se, at de havde det derinde, og ja det ligner jo til forveksling det man ka købe på Amazon. 

Har læst et sted, at tingene så også bliver lavet på samme fabrik, sendt fra samme land, som de ting, der bliver solgt på feks Amazon. Bare billiger. Vh Stine 

Anmeld Citér

31. januar 2024

StineW79

Hanspige skriver:

Dårlig erfaring. Det har alt sammen været langt tid om at komme og af temmelig dårlig kvalitet.  

Tak for et brugbart svar!

Hvilken slags vare, havde du bestilt? Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.