Av, av, av!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. januar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

De sidste ca. 3 1/2 døgn, har jeg haft smerter on/off. Det har skiftet lidt, hvilken side de er kommet i. Dog mest udtalt i venstre side af underlivet og mindre udtalt i højre side  Jeg fik en positiv ægløsningstest lørdag morgen (d. 27/1) og tænkte først, at det kunne være relateret til ægløsning.

Men! Det gør stadig ondt. Det kan nu kun mærkes i venstre side, dog konstant. Så nu ved jeg ikke, om det kan være noget helt andet, jeg har mærket.

Andre der har prøvet dette? Fandt i ud af, hvad det var?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2024

Mom

Profilbillede for Mom
MortilF skriver:

De sidste ca. 3 1/2 døgn, har jeg haft smerter on/off. Det har skiftet lidt, hvilken side de er kommet i. Dog mest udtalt i venstre side af underlivet og mindre udtalt i højre side  Jeg fik en positiv ægløsningstest lørdag morgen (d. 27/1) og tænkte først, at det kunne være relateret til ægløsning.

Men! Det gør stadig ondt. Det kan nu kun mærkes i venstre side, dog konstant. Så nu ved jeg ikke, om det kan være noget helt andet, jeg har mærket.

Jeg havde engang en lille cyste, på æggestokken. Den gjorde også ondt, ikke sådan "av for helvede" men såen en konstant ømhed smerte, fra ægløsning til den bristede under mens. 

Anmeld Citér

29. januar 2024

MortilF+V

Mom skriver:

Jeg havde engang en lille cyste, på æggestokken. Den gjorde også ondt, ikke sådan "av for helvede" men såen en konstant ømhed smerte, fra ægløsning til den bristede under mens. 

Tak for dit svar. Jeg fik i november at vide, at jeg havde en cyste på højre æggestok. Dog ingen på venstre. Men altså, de kan jo pludselig komme, så det kan ikke udelukkes.

Anmeld Citér

29. januar 2024

hej123hej

Profilbillede for hej123hej
MortilF skriver:

Tak for dit svar. Jeg fik i november at vide, at jeg havde en cyste på højre æggestok. Dog ingen på venstre. Men altså, de kan jo pludselig komme, så det kan ikke udelukkes.

Jeg har prøvet det samme - var også vanscyster. De kan åbenbart virkelig vokse, når ens hormoner stiger.

Jeg havde åbenbart 4 i venstre side, jeg aldrig har kendt til - de poppede op til 5,5 cm og det gjorde gudsjammerligt ondt, indtil de lagde sig et par måneder efter jeg var blevet gravid Især fordi min mørbrad muskel blev helt i stykker af det, så jeg måtte til fys og kiropraktor. 

Anmeld Citér

29. januar 2024

MortilF+V

hej123hej skriver:

Jeg har prøvet det samme - var også vanscyster. De kan åbenbart virkelig vokse, når ens hormoner stiger.

Jeg havde åbenbart 4 i venstre side, jeg aldrig har kendt til - de poppede op til 5,5 cm og det gjorde gudsjammerligt ondt, indtil de lagde sig et par måneder efter jeg var blevet gravid Især fordi min mørbrad muskel blev helt i stykker af det, så jeg måtte til fys og kiropraktor. 

Ej hvor vildt! Av for pokker.

Det er bare sådan en konstant ømhed, lidt som om jeg er blevet banket i den side. Det "trykker"  nærmest udad. Det er bare underligt at det kommer så pludseligt, fra den ene dag til den anden. 

Jeg må holde øje med det, de næste par dage og se om det ændrer sig

Anmeld Citér

30. januar 2024

mor_til_2_

MortilF skriver:

Er det ikke noget med du bruger gele royal ? 

Det er altså virkelig smertefuldt dagene før og efter ægløsning  Det gør SKIDE ondt. 

Så måske det kan være det  

God bedring. Mit forsvandt efter en uges tid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.