Hej alle skønne kvinder.
jeg skriver i denne tråd, da jeg ønsker gode råd.
jeg er lige startet på studie (designteknolog), som kommer til at varer 3,5 år.
jeg drømmer om at blive mor, og er meget skruk for tiden, og har svært ved ikke bare at springe ud i det (min kæreste har det på samme måde).
dog er vi virkelig meget i tvivl. For vi har ikke travlt, som sådan. Det eneste der skræmmer mig, er, at hvis vi venter til at jeg er færdig med mit studie, og at jeg så lige skal ud på arbejdsmarkedet, og at jeg så bliver gravid, så er jeg pludselig 27 år gammel. Og det skræmmer mig! Jeg ved godt det for mange lyder skørt, at stresse over ikke at være blevet mor som 27-årig. Men for mig har det altid været en Big deal at være færdig med at få børn som 30-årig.
jeg synes man høre mange gode ting om studie og barsel. Men også mange dårlige ting.
Hvordan er økonomien? Hvad hvis man vil have barsel i 9-12 måneder..
Jeg har lige nu en diskusprolaps i lænden, som gør at jeg ikke kan arbejde ved siden af mit studie. Derfor er økonomien ikke god fra min side af.
min kæreste har et godt job, hvor han har firmabil bl.a., og er meget fleksibel.
er det dumt at tænke på graviditet, eller kan det fungere?
det jeg nok gerne bare vil høre lidt om, er generelt studie og barsel, men måske også folk der har valgt at vente til efter de var færdige med at studere. Og så vil jeg også gerne høre lidt om økonomi, hvad man måske burde have på opsparingen inden da, osv.
håber i vil svarer.
vh