Revne i ski jakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
8 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. januar 2024

321

Profilbillede for 321

Har desværre fået en stor revne i stoffet på min nye dyre skijakke.

hvordan får man sådan noget repareret, så det bliver pænest at se på ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Tag den til en skrædder

Anmeld Citér

28. januar 2024

321

Profilbillede for 321
*.* skriver:

Tag den til en skrædder

Ja. Men kommer det ikke til at gå op igen når der bliver syet i sådan noget stof ? 

Anmeld Citér

28. januar 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
321 skriver:

Ja. Men kommer det ikke til at gå op igen når der bliver syet i sådan noget stof ? 

Det vurderer skrædderen.. de ved hvordan man bedst lapper på det og laver ikke noget der vil gå i stykker. Måske han/hun har en anden løsning end at sy det

Anmeld Citér

28. januar 2024

Anonym

321 skriver:

Har desværre fået en stor revne i stoffet på min nye dyre skijakke.

hvordan får man sådan noget repareret, så det bliver pænest at se på ? 

Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg har set at man kan få sådan nogle selvklæbende lapper til netop huller i f.eks. overtøj. Jeg ved ikke hvor pænt det er men jeg vil også tro det kan være meget svært at sy sådan en flænge pænt. 

Anmeld Citér

28. januar 2024

nanan78

Profilbillede for nanan78

Start med at skrive til det sted du har købt jakken og vedhæft billede. Der er garanti på (som regel 2 år). Det kan være de så sender dig til skrædder eller bare sender en ny. 
jeg hr lige haft min til skrædder med en defekt lynlås. De dækkede udgiften. 

Anmeld Citér

28. januar 2024

Tullebadulle

nanan78 skriver:

Start med at skrive til det sted du har købt jakken og vedhæft billede. Der er garanti på (som regel 2 år). Det kan være de så sender dig til skrædder eller bare sender en ny. 

Hvis det er en revne man selv har lavet erstatter de den ikke. .. det er anderledes med en lynlås.

Anmeld Citér

28. januar 2024

321

Profilbillede for 321
nanan78 skriver:

Ja det er desværre en skade ifm med et ski styrt. Så den er på min egen regning 

Anmeld Citér

28. januar 2024

Anonym

321 skriver:

Ja det er desværre en skade ifm med et ski styrt. Så den er på min egen regning 

Altså nu ved jeg ikke en dyt om skitøj. Men som en anden skriver vil jeg da også foreslå en selvklæbende lap. Man kan som regel få lapper i forskellige farver så der matcher nogenlunde. Vi har brugt sådanne lapper til vores fortelt som har fungeret upåklageligt og det skal både holde til vind og vand Måske det vil være en idé?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.